Fandom

Pokepèdia

Abomasnow

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Abomasnow
Imatge de Abomasnow
#460 Abomasnow
ユキノオー (Yukinooh)

[A.bó.mas.nou]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Arbre neu
Tipus: Tipus planta.gif Tipus gel.gif
Habilitat: Nevada
Insonoritzar
Pes: 135,5 kg
Alçada: 2,2 m
Grup Ou: Monstre
Planta
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat:
Color: Blanc
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Abomasnow
Crit: noicon
Ítems: Antiderretir

Abomasnow és un Pokémon de tipus planta/gel introduït en la quarta generació. És l'evolució de Snover.

Etimologia Edit

El seu nom prové de la paraula advocat (abominable), ma ( man, que és home en anglès) i snow (neu), pel que el seu nom podria estar relacionat amb l'ésser mitològic del Tibet i el Nepal, el abominable home de les neus.

El seu nom en japonès és Yuki (雪) no (の) ō (王), que vol dir Rei de la neu.

El seu nom francès, Blizzaroi, és una combinació de les paraules blizarre (torb, en general de neu) i roi (rei).

Biologia Edit

És un Pokémon molt difícil de trobar. És l'abominable home de les neus del món Pokémon. Genera per si mateix torbs per ocultar o protegir-se. És coneguda com el monstre del gel. Igual que el la seva preevulució Snover, el seu cos està cobert de gel i neu, però en ser també de tipus planta, sota aquesta capa de neu té un pelatge verdós, semblant al fullatge. Al contrari que Snover a Abomasnow no li agraden els humans però si se li entrena bé i es té paciència amb ell, donarà fins a la vida pel seu entrenador si cal.

El seu hàbitat són les serralades de neus constants on viuen de manera pacifica, separats de qualsevol manifestació de civilització.

Només apareix en un moment de l'any quan brollen unes flors de neu que en marcir, ell desapareix misteriosament cap a zones aïllades.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori