Fandom

Pokepèdia

Accelgor

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Accelgor
Imatge de Accelgor
#617 Accelgor
アギルダー (Agilder)

[á.xel.gor]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie:
Tipus: Tipus bestiola.gif
Habilitat: Hidratació
Viscositat
LleugerDW
Pes: 25,3 kg
Alçada: 0,8 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Roig
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Accelgor
Crit: noicon
Ítems: Cap

Accelgor és un Pokémon de tipus bestiola introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Shelmet. Es podria dir que la contrapart d'aquest Pokémon és Escavalier, doncs els dos pertanyen al tipus bestiola i es necessita intercanviar les seves preevolucions perquè ambdós evolucionen alhora.

Etimologia Edit

El seu nom pot provenir de la paraules "accelerate" (acceleració en anglès) i "gorgeous" (vistós/magnífic en anglès) podria ser en referència que ix de la seva closca per a ser vist.

El seu nom francès, Limaspeed, ve de les paraules limace (bavosa, llimac) i speed (velocitat en anglès).

Biologia Edit

Si el seu cos s'asseca, s'afebleix. Però una fina membrana envolta el seu cos moltes vegades per a protegir-li de la deshidratació, però la seva capa protectora no li serveix com a protecció. Es creu que perquè Shelmet puga evolucionar ha de lliurar la seva armadura a un Karrablast i perquè Karrablast evolucione en Escavalier ha de rebre l'armadura de Shelmet, ocorrent ambdues evolucions al mateix temps, es desconeix el perquè d'aquesta misteriosa forma d'evolucionar.

Comparteix certa semblança amb un ninja o amb pilot de carreres, la qual cosa podria fer referència a l'etimologia del seu nom.

Normal Esquena
Accelgor Accelgor Accelgor Accelgor

Evolució Edit

Shelmet evoluciona a Accelgor només si és intercanviat per Karrablast. Accelgor no evoluciona.

En altres llengües Edit

  • Francès: Limaspeed.
  • Alemany: Hydragil.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori