Fandom

Pokepèdia

Aggron

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Aggron
Imatge de Aggron
#306 Aggron
ボスゴドラ (Bossgodora)

J:– · H:072 · S:– · K:

Informació
Espècie: Cuirassa fèrria
Tipus: Tipus acer.gif Tipus roca.gif
Habilitat: Cap roca
Robustesa
Pes: 360,0 kg
Alçada: 2,1 m
Grup Ou: Monstre
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Muntanya
Color: Gris
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Aggron
Crit: noicon
Ítems: Pedra dura (5%)

Aggron és un Pokémon de tipus acer/roca introduït en la tercera generació. És l'evolució de Lairon i la ultima evolució d'Aron.

Etimologia Edit

El seu nom podria provenir de la paraules en anglès aggresive (agressiu) o aggrandize (engrandir, en referència al seu creixement en evolucionar) i iron (ferro).

El seu nom japonès, Bossgodora, podria ser una combinació de les paraules en anglès boss (cap) i dragon (drac), possiblement amb una referència a la famosa kaiju Rei Ghidorah, que té trets en comú amb Aggron.

Biologia Edit

Aggron té en el seu cap banyes d'acer que li permeten excavar en túnels per a cercar la seua major font d'aliment: el ferro. Les banyes d'acer i la seua gran armadura beneficien a aquest Pokémon en la seua gran defensa, a més aprèn moviments com defensa fèrria. Les seues virtuts poden fer d'aquest Pokémon un dels millors del teu equip.

Aquest Pokémon sol viure en túnels com el Carrer Victòria o en la Cova Granit. té un gran semblat amb Rhyperior i Nidoking Es diu d'ell que és un dels Pokémon més difícils de criar i entrenar, com també Tyranitar.

És un pokémon que li agrada els combats, especialment amb Tyranitar, Rhydon, Nidoking i Kangaskhan. Si aquest pokémon arribara a perdre en alguna batalla seria capaç d'abandonar el lloc per vergonya. Pel seu gran caràcter se li ha vist moltes vegades barallant amb Pokémon molt més grans i fortes que ell. El seu caràcter i temeritat ha fet que no temen a res ni a ningú; ni tan sols als Pokémon llegendaris.

S'alimenta principalment del ferro que troba en els túnels que va excavant. Se'ls ha vist menjar cotxes abandonats i són molts els danys que causen a les vies de tren i a altres estructures metàl·liques.

Evolució Edit

Aron evoluciona a Lairon al nivell 32 i Lairon evoluciona a Aggron al nivell 42.

Aron.png

Aron
Nivel 32
Lairon.gif

Lairon
Nivel 42
Aggron.png
[[
Aggron

Estadístiques de combat Edit

Les estadístiques d' Aggron són:

PS Ataque Defensa At. especial Def. especial Velocitat
PE 0 0 3 0 0 0
Base 70 110 180 60 60 50
Màxims (naturalesa desfavorable) 344 287 413 197 197 179
Màxims (naturalesa neutra) 344 319 459 219 219 199
Màxims (naturalesa favorable) 344 350 504 240 240 218

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori