Fandom

Pokepèdia

Altaria

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Altaria
Imatge de Altaria
#334 Altaria
Plantilla:Ja (Tyltalis)

[al.ta.ri.a]
J:– · H:122 · S:172[1] · K:140

Informació
Espècie: Cantor
Tipus: Tipus drac.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Cura natural
AclimatacióDW
Pes: 20,6 kg
Alçada: 1,1 m
Grup Ou: Volador
Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Bosc
Color: Blau
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Altaria
Crit: noicon
Ítems: Cap

Altaria és un Pokémon de tipus drac/volador introduït en la tercera generació. És l'evolució de Swablu.

Etimologia Edit

Altaria podria ser la combinació d' alt (alto en català i italià) i ària (aire en italià, encara que pot ser que es referisca a la "aria", la part cantada de l'òpera).

Biologia Edit

Altaria és la forma evolucionada de Swablu. Aquest Pokémon sembla tenir núvols en comptes d'ales el que li és útil per a no ser detectat mentre vola lliurement en el cel. A aquest Pokémon ho podem trobar volant en els cels de llocs temperats com ho són les illes o platges depenent del temps i l'abundància de les baies i altres fruites. Quan arriba l'hivern en una zona, solen migrar a altre costat on el fred no siga intens, en aquest procés s'encamina juntament amb tot l'esbart i a la nit descansa en una cova, al descansar, a causa del fred, es reuneixen tots junts i s'estrenyen per a donar-se calor. En aquest procés solen participar Sentret, Furret i Swablu, Pokémon que també migren.

Altaria és un Pokémon pacífic, quan se sent amenaçat usa les seues plomes per a amagar-se amb les seues ales en l'aire i camuflar-se en el cel amb els núvols. En la regió de Sinnoh els seus principals enemics so Staraptor, Honchkrow i Drifblim. Se sap que usa els seus esponjoses ales per a atrapar corrents d'aire i així s'eleva ràpidament.

A més de ser un Pokémon amb una gran defensa, usa la seua bell i agut cant per a atraure parella o defensar-se, en el cas que li toque dormir a l'oponent. Per açò és conegut com el Pokémon cantor.

Normal Esquena
Altaria Altaria Altaria Altaria

Mega-Altaria Edit

A partir de la sisena generació i solament durant els combats, Altaria pot megaevolucionar a Mega-Altaria. La seua estadístiques d'atac, atac especial i defensa augmenten, especialment les dues primeres. Canvia el tipus volador per el tipus fada, convertint-se en tipus drac/fada. La seua habilitat canvia a pell fèrrica. La seua cua es fa més gran també. Al megaevolucionar, el seu pes no rep cap canvi i la seua alçada augmenta lleugerament.

El cos de Mega-Altaria està embolcallat en unes plomes úniques que ha desenvolupat com mesura de protecció i que espurnegen amb una lluentor incandescent. Ara cobreixen més part del seu cos, que per la seua banda ara és d'un blau més clar. Al cantar, la seua veu és encara més bella si cap. Aquest Pokémon és molt sociable i res tímid.

Al megaevolucionar, el seu crit també és diferent.

Evolució Edit

Swablu evoluciona a Altaria en el nivell 35. Altaria no evoluciona.

ReferènciesEdit

  1. Solament a Pokémon Platí, gràcies a l'expansió de la Pokédex.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori