Fandom

Pokepèdia

Alzinar

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

L' alzinar és un lloc localitzat prop del Poble Azalea, en la regió de Johto.

A l'arribar allí, en Pokémon Or, Plata, Cristall, Or HeartGold i Plata SoulSilver hauràs d'ajudar als guàrdies a trobar al seu Farfetch'd i dur-lo fins a ells. A l'assolir-lo, et premiaren amb la MO Tall, que no podràs utilitzar fins a vèncer a Antón, el líder de gimnàs de Poble Azalea. A Pokémon Or HeartGold i Plata SoulSilver, en comptes de ser un Farfetch'd, són dues i cal atrapar-los per l'esquena fent sorolls amb les branques, ja que si t'està veient de front o de costat, canviarà de posició.

A l'aconseguir la medalla, podràs tallar l'arbre prop dels guàrdies, per a trobar una ruta alternativa a Ciutat Bladar.

En una part del bosc, hi ha un home al costat d'un arbre, si parles amb ell, li ensenya el moviment colp cap a un dels teus Pokémon, que et serveix per a baixar Pokémon de qualsevol arbre de Johto.

Es parlava que en la versió japonesa dels jocs es podia aconseguir a Celebi col·locant en el santuari la GS Ball un objecte especial que et lliurava Cèsar després d'aconseguir els 250 pokémon i tenir la pokedex quasi completa. Aquesta opció va ser llevada suposadament en la resta de versions.

No obstant això la veritable i única manera d'aconseguir la ball i activar per tant l'esdeveniment en els cartutxos originals. Consistia a emprar un codi especial que s'enviava als jugadors mitjançant sms, a través d'un accessori per a game boy color durant un esdeveniment especial que va haver a Japó, solament i únicament per a la versió japonesa de pokémon Cristall.

Però existeix una forma d'activar-lo mitjançant emulador en les versions europees i americanes dels jocs. Ja que encara que l'esdeveniment aquest vetat i no es puga activar de forma legal, aquest segueix programat en ells i per tant, és possible accedir al mateix o a la gs ball utilitzant aquests codis gameshark.

Després d'activar l'esdeveniment o obtenir el suscitat objecte, el jugador s'haurà de dirigir al santuari de l'alzinar i acostar-se. AL prémer la tecla ( A ) eixirà un missatge incitant a aquest a introduir la ball per un forat que té la base del monument. A l'acceptar es podrà observar menge Celebi baixa levitant lentament des de les altures per a reptar-nos. Aquesta és la nostra oportunitat per a atrapar-lo.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori