Fandom

Pokepèdia

Ambre vell

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Ambre vell.png

Ambre vell

L' ambre vell (Old Amber en anglès, ひみつのコハク ambre secret en japonés) és un objecte[1] introduït en la primera generació que es tracta d'un fòssil Pokémon. Com el seu nom indica, es tracta d'un fragment de ambre fossilitzat, que és una resina dins de la qual es conserva intacte el material genètic d'un ésser viu. És l'únic fòssil que presenta aquestes característiques, doncs la resta es troben en roca.

Per a reviure l'ambre vell, en la primera generació s'ha d'acudir al Laboratori d'Illa Canyella, on un científic examinarà el fòssil. De manera similar, en Diamant, Perla i Platí s'ha de visitar el museu Miner de Ciutat Pirita, mentre que en Or HeartGold i Plata SoulSilver, el lloc indicat és el museu de la Ciència de Ciutat Platejada.

Aerodactyl.png

Aerodactyl és el pokémon reconstruït a partir de l'ambre vell.

El Pokémon reviscut gràcies l'ambre vell és Aerodactyl. Segons els videojocs, l'ADN d'aquest Pokémon es troba en l'ambre fossilitzat. Açò podria estar inspirat en la pel·lícula de 1993 Parc Juràssic, on es pot observar una mica similar. Els científics utilitzaven ambres fossilitzat per a extraure ADN de dinosauris extints i reviure'ls.

ReferènciesEdit

  1. Fins a la tercera generació, l'ambre vell era un objecte clau.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori