Wikia

Pokepèdia

Arbok

Discussió0
1.042pàgines en
aquest wiki
Arbok
Imatge de Arbok
#024 Arbok
アーボック (Arbok)

[ár.bok]
J:051 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Cobra
Tipus: Tipus verí.gif
Habilitat: Intimidació
Mudar
NerviosismeDW
Pes: 65,0 kg
Alçada: 3,5 m
Grup Ou: Camp
Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Prada
Color: Morat
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Arbok
Crit:
Ítems: Fletxa ver. (5% RfVf)

Arbok és un Pokémon de tipus verí introduït en la primera generació. És la forma evolucionada d'Ekans.

Etimologia Edit

El seu nom és un anagrama de la paraula anglesa kobra (cobra).

Biologia Edit

Fitxer:EP444 Arbok.jpg

Arbok és un tipus de cobra (com el seu nom ho indica) morada, és un Pokémon verinós que habita en pantans, boscos, etc. Els seus músculs són capaços de rebregar bidons de ferro. No obstant, aquesta qualitat és més comuna en les boes que en les cobres. Al contrari que les cobres, Arbok no pot retractar la membrana del seu coll.

Per a caçar a la seva presa, primer els injecta verí i aprofitant que per uns instants es paralitza, l'emmordassa perquè no fuja. Després d'haver enrotllat la seva cua en el cos de la víctima, aquesta es pot considerar morta, ja que Arbok té moltes probabilitats d'eixir vencedor a causa de la seva desmesurada grandària en comparació del de la seva presa i la seva increïble força.

Les tècniques més usades per Arbok són atacar amb picada verinosa, intimidar a les seves preses amb el dibuix de la seva i després asfixiar-les amb el seu cos, el qual és tan dur que pot destruir un bidó d'acer. Una vegada que embolica el seu cos al voltant del seu enemic, és impossible escapar de la seva cruixent abraçada.

Alguns Arbok té l'habilitat de regenerar parts del seu cos, com es va mostrar quan el Arbok de Koga va perdre la cua gràcies a que el Charmeleon de Green la hi va tallar en el manga.

Alguns Arbok molt bé entrenats poden canviar el dibuix en el seu pit i segons el dibuixeArbok pot incrementar la seva velocitat, atac i inclús pot tornar-se immune a l'enverinament com es va veure en el manga, la mirada d'aquest Pokémon pot produir tanta impressió que arriba a ser paralitzant.

La majoria d'aquests Pokémon solen ser molt agressius, però si el seu entrenador li brinda afecte aquest Pokémon pot ser molt fort i podria fins i tot donar la seva vida pel seu entrenador.

L'hàbitat d'aquest Pokémon és la prada, on s'amaga entre les estepes per a poder caçar a gust.

Normal Esquena
Arbok Arbok Arbok Arbok

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori