Fandom

Pokepèdia

Arcanine

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Arcanine
Imatge de Arcanine
#059 Arcanine
ウインディ (Windie)

Ár.ca.nain
J:128 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Llegendari
Tipus: Tipus foc.gif
Habilitat: Absor. foc
Intimidació
Pes: 155,0 kg
Alçada: 1,9 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 75%
Femella 25%
Hàbitat: Prada
Color: Marró
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Arcanine
Crit: noicon
Ítems: Baia Safre (100% RSM, 50% RfVh)

Arcanine és un Pokémon de tipus foc introduït en la primera generació. És la forma evolucionada de Growlithe.

Etimologia Edit

El seu nom està format per la unió de les paraules en anglès arcane (arcà, secret, fosc) i canine (caní, semblant a un gos).

Biologia Edit

La seva flama pot arribar als 3.000 graus centígrads. El seu pelatge és suau, de color taronja a ratlles negres i amb una cua taronja, proper al color blanc. És d'una naturalesa valenta i lleial a més de majestuosa. Té un gran sentit de l'honor. Entre les seves principals habilitats es troba la d'aconseguir grans velocitats, donar grans salts i un excel·lent sentit de l'olfacte que és utilitzat per a rastrejar persones i objectes perduts, per la qual cosa és entrenat sovint com gos policia.

Destaca per tenir un gran nivell d'atac i unes característiques molt equilibrades. Per atacar sol utilitzar la boca i el cap, encara que també envesteix en ocasions amb tot el cos, com quan ataca amb velocitat extrema. Curiosament, es diu que l'edat d'un Arcanine es determina per la longitud dels seus ullals.

Un altre dels fets que ressalta la noblesa i l'amor d'aquests Pokémon es veu reflectida en el profund amor que sent pels Ninetales, amb els que un cop aparellats comparteix les seves vides per sempre. A causa d'això s'ha creat la llegenda de arriben a dividir el seu cor, conservant ells una part i lliurant l'altra a Ninetales.

En ser tan noble i fidel seguirà per sempre a l'entrenador que li valgui la pena, fins i tot podria arribar a donar la seva vida per ell si la situació ho requerís. És un Pokémon molt majestuós, de manera que la gent sol voler per semblar importants o poderosos.

Hàbitat Edit

Viuen en llocs muntanyosos y càlids.

Evolució Edit

Arcanine és l'evolució de Growlithe, mitjançant una pedra foc.

Growlithe.png

Growlithe
Pedra foc
Arcanine.png

Arcanine

Curiositats Edit

  • En la segona generació, és l'únic Pokémon capaç d'aprendre velocitat extrema per nivell.
  • Només en la primera i segona generació podia tenir moviments de tipus drac, en fer-li aprendre fúria drac en les versions roig/verd /blau/groc i després passant-lo a les versions or/plata/cristall i ensenyant-li "Dracalè (dragoaliento), això ja no es pot repetir per la desaparició de les MTs. No obstant a partir de la quarta generació això canvia en aprendre pols de drac gràcies a la MT.
  • El color de l'Arcanine Brillant s'ha anat aclarint en cada generació.
  • El musell de Arcanine canvia en la cinquena generació, fent-se més punxegut, donant-li així a Arcanine un aspecte més llop.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori