Wikia

Pokepèdia

Archen

Discussió0
1.055pàgines en
aquest wiki
Archen
Imatge de Archen
#566 Archen
アーケン (Archen)

Ár-quen
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Protocell
Tipus: Tipus roca.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Flaquesa
Pes: 9,5 kg
Alçada: 0,5 m
Grup Ou: Volador
Aigua 3
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat:
Color: Groc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Archen
Crit: noicon
Ítems: Cap

Archen és un Pokémon de tipus roca/volador introduït en la cinquena generació. És un dels Pokémon fòssils. Evoluciona a Archeops.

Etimologia Edit

Archen ve de archaeopteryx, un tipus d'aus primitives que van viure aproximadament fa 155 i 150 milions d'anys. El seu nom en japonès ve del mateix.

Biologia Edit

Vivien en boscos o muntanyes rocoses al costat dels Archeops. Saltaven de branca en branca per a poder desplaçar-se ràpidament. A diferència d'Archeops, Archen era incapaç de volar, per això quan assolia poder volar evolucionava.

Eren els caçadors mes comuns de les selves i les muntanyes on habitaven, caçaven menuts Pokémon i en ocasions eren ajudats per Archeops. Al no poder volar tenien que saltar alt perquè la resta del grup els pogueren observar, d'aquesta manera no es quedarien enrere.

S'alimentaven tant de fruits com d'altres Pokémon, pel que es considera que eren criatures omnívores.

Eren Pokémon veloços, corrien pels les selves i mentre els Archeops alçaven vol ells saltaven en els arbres per a atacar a les seves preses quan estigueren desprevingudes.

El seu plomatge era principalment groc amb tons marró, el que els ajudava a camuflar-se en les selves i en les muntanyes on habitava, açò els servia per a amagar-se dels seus enemics i depredadors, i també per a caçar a les seues preses.

El seu comportament era el d'un Pokémon dòcil i juganer, no prestava molta atenció al seu voltant i a l'hora de caçar atacava ràpidament per a alimentar-se com més prompte millor.

Fisiologia Edit

Archen té l'aparença d'un archaeopteryx, un au primitiva, o un microraptor, un dinosauri empomallat que va viure en el Juràsic superior.

Normal Esquena
Archen Archen Archen Archen

Evolució Edit

Archen evoluciona a Archeops en el nivell 37. Archeops no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori