Fandom

Pokepèdia

Archeops

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Archeops
Imatge de Archeops
#567 Archeops
アーケオス (Archeos)

Ár-que-ops
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Protocell
Tipus: Tipus roca.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Flaquesa
Pes: 32,0 kg
Alçada: 1,4 m
Grup Ou: Volador
Aigua 3
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Groc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Archeops
Crit: noicon
Ítems: Cap

Archeops és un Pokémon introduït en la cinquena generació de tipus roca/volador. És un dels Pokémon fòssils de Pokémon Negre i Blanc. És la forma evolucionada d'Archen.

Etimologia Edit

El seu nom prové de la paraula archeos (antic en grec) i archaeopteryx, la primera espècie d'au coneguda que va viure aproximadament fa 155 i 150 milions d'anys en les selves prehistòriques, cheops podria provenir de la famosa piràmide d'Egipte, Kheops, que es troba enmig del desert, fent referència que el fòssil d'aquest Pokémon s'ha trobat en un desert.

BiologiaEdit

Era un Pokémon molt temut, corria llargues distàncies fàcilment. Era tan ràpid que se li considera com un dels Pokémon més ràpids que han existit. Li agradava córrer ràpidament per a eixir volant amb els seus companys.

Era millor corrent que volant, encara que això no era un impediment per a volar. Vivien en boscos, (gran part del temps en les copes dels arbres), o en muntanyes rocoses on esperaven a una presa per a caçar. Els seus esbarts eren grans conformades també per Archen.

S'alimentaven tant de fruits com d'altres Pokémon, pel que es considera que eren criatures omnívores.

Corrien pels boscos en grup, i a l'hora de volar no perdien l'oportunitat d'alimentar-se dels Pokémon desprevinguts que estaven és el seu camí. Era audaç i molt fer en les seves batalles, fins que arribe l'extinció.

Fisiologia Edit

Archeops pot estar basat en un archaeopteryx, un gènere d'aus primitives que van viure en el Juràsic superior. També podria representar a quetzalcóatl, una divinitat de la Mesoamèrica antiga que la hi representava com una serp emplomallada voladora. També té aparença d'un Microraptor doncs té plomes en les potes i no té un bec diferenciat. El més probable és que aquest basat en un graciliraptor doncs aquest té tant les característiques abans esmentades del microraptor com a més una grandària igual al d'Archeops i el pes benvolgut és semblant, encara que hi ha una gran diferència, probablement el graciliraptor no volava.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Archeops Archeops Archeops Archeops

Evolució Edit

Archeops evoluciona d'Archen en el nivell 37. Archeops no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori