Fandom

Pokepèdia

Audino

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Audino
Imatge de Audino
#531 Audino
タブンネ (Tabunne)

[Au.di.no]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Escoltada
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Ànima Cura
Regeneració
CapsigranyDW
Pes: 31,0 kg
Alçada: 1,1 m
Grup Ou: Fada
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Rosa
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Audino
Crit: noicon
Ítems: Cap

Audino és un Pokémon de tipus normal introduït en la cinquena generació.

Etimologia Edit

El seu nom pot provenir d'audio (so, per les extensions de les seves orelles que se semblen a l'estetoscopi que utilitzen els metges per a escoltar l'interior dels pacients) i l'expressió anglesa I dunno (contracció d' I don't know).

Biologia Edit

És un pokémon extraordinàriament difícil d'aconseguir. Audino té l'aparença d'una cobaia amb característiques de fada. És de color crema amb àrees rosades. Les seves orelles són caigudes i tenen un rínxol que aparentment és de pelatge. Té una cua blanca i esponjosa que s'assembla a la d'un conill. Té cames curtes amb peus rodons i dos dits, i braços que acaben en mans menudes amb tres dits. Té uns brillants i dolços ulls blaus sense pupil·les, i sempre sembla estar somrient dolçament.

És molt sensible, amb ajuda de les seues orelles pot saber com se senten els altres; escolta el seu ritme cardíac i comprèn els sentiments. Amb les seves orelles també pot examinar l'ambient, capta qualsevol so com si anara un radar. Gràcies al seu tipus normal és capaç d'aprendre múltiples atacs com llamp gel, llançaflames, llamp, entre uns altres. Sembla estar inspirat en un conillet d' índies o cobai.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Audino Audino Audino Audino

Evolució Edit

Audino no té evolució ni evoluciona de cap Pokémon.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori