Fandom

Pokepèdia

Azurill

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Azurill
Imatge de Azurill
#298 Azurill
ルリリ (Ruriri)

/a.zu.rril/ [a.zú.rril]
J:– · H:054 · S:124 · K:

Informació
Espècie: A talps
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Potència
Sèu
HerbívorDW
Pes: 2,0 kg
Alçada: 0,2 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Mascle 25%
Femella 75%
Hàbitat: Aigua dolça
Color: Blau
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Azurill
Crit: noicon
Ítems: Cap

Azurill és un Pokémon nadó, i és la preevolució de Marill. Va aparèixer per primera vegada en la tercera generació.

EtimologiaEdit

Azurill és una contracció dels noms d'Azumarill i Marill.

BiologiaEdit

Azurill és un petit rosegador de color blau sense braços, i una cua lleugerament més gran que el seu cos (és exactament 1,3 vegades la grandària del mateix). La forma circular d'aquesta li permet a aquest Pokémon retopar i jugar amb ella. En dies assolellats, aquest Pokémon li agrada de l'aigua i d'esquitxar per a divertir-se.

La seva cua és vital per a la seva supervivència tant quan està tranquil com en batalla. Està plena de nutrients que el seu cos aprofita mentre creix. Fa les vegades de flotador, com les cues de les seves formes evolucionades. La força d'aquesta ha de considerar-se, Azurill va descobrir a un Slowpoke a punt d'ofegar-se en un pantà. Sense vacil·lació, li va llançar la seva cua, salvant al Slowpoke d'una horrible destí.

Aquest Pokémon té una forma de desplaçament poc usual. Enrotlla la seva cua bastant atapeïda. Després l'obri amb tota la seva força contra el sòl. Açò fa que el seu cos isca disparat. A l'usar aquest mètode, un Azurill pot arribar fins als 10 metres de distància.

En batalla, Azurill mou la seva cua per a colpejar al seu enemic en la cara com si fóra una maça amb cadenes.

Diferència de gènereEdit

EvolucióEdit

Azurill evoluciona a Marill por amistat amb el seu entrenador, pujant un nivell. Marill evoluciona a Azumarill en el nivell 18.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori