Fandom

Pokepèdia

Bagon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Bagon
Imatge de Bagon
#371 Bagon
タツベイ (Tatsubay)

bei.gon
J:– · H:187 · S:– · K:

Informació
Espècie: Cap roca
Tipus: Tipus drac.gif
Habilitat: Cap roca
Potència brutaDW
Pes: 42,1 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Camp
Color: Azul
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Bagon
Crit: noicon
Ítems: Escamadrac (5%)

Bagon és un Pokémon tipus drac introduït en la tercera generació.

Etimologia Edit

El seu nom està format per la combinació de paraules en anglès baby (nadó) i dragon (drac).

El seu nom japonès, Tatsubay, prové de les paraules 竜 tatsu (drac) i possiblement de l'anglès baby (nadó).

El seu nom alemany, Kindwurm, es compon de les paraules Kind (nadó) i Lindwurm (Lindworm, criatures que en la mitologia d'Europa central i Escandinàvia representaven dracs).

El seu nom francès, Draby, prové de les paraules en anglès dragon (drac) i baby (nadó).

Biologia Edit

Aquest Pokémon enyora volar entre els núvols, però la frustració de no poder fer-lo ho porta a trencar grans roques usant el seu dur cap. Bagon no compleix el seu desig de volar fins a arribar a la seva última evolució quan es converteix en un Salamence. Al llarg de la seva etapa de Bagon, envesteix menudes muntanyes i parts rocoses per a augmentar la seva resistència i endurir el seu cap. Hi ha alguns casos en els quals Bagon arriba a tenir el seu cap tan dur que arriba a ser la seva major habilitat ofensiva i defensiva alhora. Les seves dents s'assemblen molt als de Croconaw, i igual que aquest el seu atac Mossegada és molt perillós. Quan mossega a algú, les seves mandíbules s'estrenyen i fan difícil la fugida. S'especula que el seu desig de volar es basa en el fet que algunes espècies de dinosauris van evolucionar a les aus actuals. Manté una rivalitat amb Gible, no obstant això de vegades es veuen obligats a compartir la mateixa cova però de totes maneres quan ja han arribat a la seva evolució final s'observen grans enfrontaments però mai amb un bon estat per a ambdós.

Hàbitat Edit

Aquest Pokémon habita en coves que es troben en cims gelats. També ix a les prades, ja que necessita caçar. Se li veu en zones rocoses practicant.

Normal Esquena
Bagon Bagon Bagon Bagon

Evolució Edit

Bagon evoluciona a Shelgon en el nivell 30. Shelgon evoluciona a Salamence en el nivell 50. Salamence no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori