Fandom

Pokepèdia

Beartic

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Beartic
Imatge de Beartic
#614 Beartic
ツンベアー (Tunbear)

be-ar-tic
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Glaciació
Tipus: Tipus gel.gif
Habilitat: Mantell nivi
Nedada ràpidaDW
Pes: 260.0 kg
Alçada: 2.6 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blanc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Beartic
Crit: noicon
Ítems: Cap

Beartic és un Pokémon de tipus gel introduït en la cinquena generació. És l'evolució de Cubchoo.

Etimologia Edit

El seu nom occidental prové de de les paraules bear (ós) i Ar tic' (àrtic).

El seu nom oriental prové d'una onomatopeia japonesa d'una xiulada o de Kushami que significa esternude en japonès i de la paraula anglesa bear (ós).

Biologia Edit

Fitxer:EP 696 Beartic.jpg

Cubchoo a l'evolucionar fa que el seu moc es convertisca en afilats ullals que ixen del seu nas i li cobreixen tot el musell. Aquests ullals li serveixen per a defensar el seu territori i estripar la carn les seves preses. Són feroços lluitadors i atacaran a qualsevol que intente caçar o segrestar a les seves cries. Beartic és un gran nedador, raó per la qual gens al voltant del mar del nord caçant a les seues preses. El seu estil de combat és feroç, el que ho converteix en un gran caçador. La seva presa més comuna són els Basculin que habiten els seus territoris, encara que en ocasions se'ls ha vist devorar Cubchoo perduts, comportament similar dels óssos polars abans les cries no pròpies de la seva mateixa espècie. Normalment solament apareix a l'hivern en els llocs no àrtics com la regió Isshu, encara que la resta de les estacions habita en l'àrtic del Món Pokémon.

Utilitza el seu alè congelat per a crear fragments de gel (amb forma de piques, semalades) o per a congelar al seu rival. Quan va a nevar, creen refugis i es preparen per a passar la temporada. És comuna trobar les trepitjades d'aquest Pokémon en els paisatges nevats.

Fisiologia Edit

Beartic està basat en un ós polar gegant.

Normal Esquena
Beartic Beartic Beartic Beartic

Evolució Edit

Cubchoo evoluciona a Beartic en el nivell 37. Beartic no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori