Wikia

Pokepèdia

Beedrill

Discussió0
1.035pàgines en
aquest wiki
Beedrill
Imatge de Beedrill
#015 Beedrill
スピアー (Spear)

Bí.dril
J:029 · H: · S:

Informació
Espècie: Abella verinosa
Tipus: Tipus bestiola.gif Tipus verí.gif
Habilitat: Eixam
FranctiradorDW
Pes: 29,5 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Bosc
Color: Groc
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Beedrill
Crit:
Ítems: fletxa verinosa
Beedrill és un Pokémon de tipus bestiola/verí pertanyent a la primera generació. És la forma final de Weedle. Beedrill està basat en una vespa.

Etimologia Edit

El seu nom prové de la unió de les paraules en anglès bee (abella) i drill (trepant), en al·lusió a la seva forma d'abella i als agullons amb forma de trepant que té.

El seu nom en japonès, Spear, pot provenir de la paraula anglesa spear (llança, arpó), al·ludint novament als punxeguts agullons que té.

Biologia Edit

Beedrill comparteix moltes característiques amb abelles i vespes, de manera que també és semblat a Combee i Vespiquen. És bastant territorial: si el seu niu és molestat començaran a atacar en un furiós eixam. És molt veloç i poderós. Ataca usant els seus grans agullons verinosos de les seves potes davanteres i de la seva cua. Vola molt ràpid per a després llançar un atac al seu rival. Són de caràcter agressiu i carnívors. La seva força i ímpetu d'atac pot ser tal que pot arribar traspassar metalls com es veu en un capítol de la novena temporada.

Quan Weedle és atacat, cridarà a la seva mare, la qual anirà a cercar al pare i començaran a atacar amb tota la seva fúria a l'agressor de la seva cria. Si algun Beedrill es troba amb un Combee o un Vespiquen cridarà a la colònia i començaran una guerra que pot durar més de 6 mesos. Un Beedrill té tres agullons, dos en les mans i un en la seva cua.

Hàbitat Edit

Habita principalment en zones boscoses i arbrades. Igual que les seves preevolucions (Weedle i Kakuna), fins i tot se'ls pot veure al costat d'aquests en grup.

Normal Esquena
Beedrill Beedrill Beedrill Beedrill

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori