Fandom

Pokepèdia

Bel (anime)

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Bel
Informació
Nom japonès ベル (Beru)
Gènere Femení
Llar Poble Argila
Regió Tessèlia
Primera aparició Minccino ben net i mudat! (CAT) / {{{3}}} (EUA) ‹№›
Contrapart joc Bel
Contrapart manga Bel (Special)
Vegeu més imatges d'aquest personatge

Bel (Bianca en anglès, ベル Beru en japonès) és una entrenadora que acompanya molt sovint a Ash, Iris i a Mill en el seu viatge per la regió Tessèlia, quasi sent part del grup. Al ser ella una entrenadora igual que Ash es considera com la seva rival indiscutible ja que quasi sempre estan barallant-se. Igual que en els videojocs, és molt hiperactiva i descurada.

Història Edit

EP673 Aparició de Bel.jpg

Bel en la seva primera aparició.

Bel apareix en l'EP673 en el qual, ella per petició de la Professora Alzina, li porta a Ash una caixa per a guardar les seves medalles. Després es troba amb Ash i els altres i li lliura la caixa, al traure aqueixa caixa veuen que aquesta molt bruta, perquè estava en la motxilla de Bel, llavors apareix un Minccino salvatge, que és molt net, i furta la caixa per a netejar-la. Bel i els altres tracten de capturar-lo perquè Ash recupere la seva caixa de medalles, i després de diversos intents Bel treu la seva Pokéball per a capturar-lo i Minccino veu que eixa Pokéball està molt bruta, llavors la neteja; al netejar-la, el Minccino és capturat en la Poké Ball.
EP673 Bel contra Ash.jpg

Bel contra Ash, el seu nou rival.

Al final de l'episodi Bel repta a Ash a una batalla en la qual guanya el Pikachu d'Ash, i des d'eixe moment es converteix en el seu rival. Se sap que també va a competir en la Lliga Pokémon de Tessèlia, ja que en el mateix episodi, va revelar que ja té 2 medalles de la Lliga.

En l'EP686 apareix pescant a Ciutat Porcellana al costat d'Ash, Iris i Mill. A pesar de ser inexperta, aconsegueix pescar un Frillish, però després s'escapa.

Reapareix en l'EP687 i EP688, en el qual Bel decideix viatjar al costat d'Ash i els seus amics, on es deté per a menjar, en un moment Iris porta un munt de pomes en un plat i una d'elles es cau i un Emolga l'atrapa, en eixe moment Bel decideix capturar-lo, ja que li havia agradat molt la seva dolçor, més tard aquest mateix Emolga va ser atrapat per Iris ja que Emolga volia estar amb ella i no amb Bel. Després, en l'EP688 té una batalla d'entrenament amb Iris, usant el seu Minccino i Iris fent servir el seu Emolga, després li va tocar el torn d'Ash, el qual va triar al seu Snivy contra el Pignite.

Apareix en l'EP701 per a participar en la Batalla Don, on va voler capturar al Zorua de Luke, al llençar-li la Poké Ball i veu que aquesta no ho captura, Luke li diu que eixa Zorua és la seva Pokémon, en això, Bel li pregunta si vol intercanviar el seu Pignite pel seu Zorua, però Luke s'oposa, després, ja dins de l'estadi de Batalla Don es revela que combatrà contra Stephan en la primera ronda, en la qual ella perd contra el Zebstrika de Stephan, per tant queda eliminada fora del Torneig. En tots aquests episodis es veu a Bel perseguint a Zorua, però aquesta s'escapa transformant-se en Langley. Arribant al final del torneig, sembla que Zorua s'acostuma a que Bel l'agafe, i ja no es queixa, encara que posa cara d'avorrida. Al final del torneig, quan s'acomiaden, ella se'n va amb Luke, segurament per estar amb Zorua.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori