Fandom

Pokepèdia

Beldum

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Beldum
Imatge de Beldum
#374 Beldum
ダンバル (Dumbber)

Bél.dun
J:– · H:190 · S:– · K:

Informació
Espècie: Bola ferro
Tipus: Tipus acer.gif Tipus psíquic.gif
Habilitat: Cos pur
Pes: 95,2 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Sense gènere
Hàbitat: Camp
Color: Blau
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Beldum
Crit: noicon
Ítems: Rev. metàl·lic (5%)

Beldum és un Pokémon de tipus acer/psíquic introduït en la tercera generació.

Etimologia Edit

Tant el seu nom anglès com japonès deriven de la paraula anglesa dumbbell (pesa, manuella), ja que Beldum sembla estar inspirat en una.

Biologia Edit

Aquest Pokémon no és vist molt en l'exterior ja que viu en les muntanyes i coves. Solament pot usar el moviment enderrocament. És un Pokémon molt buscat a causa de la forma de la seua última evolució Metagross, que es presumeix, que és de les més poderoses espècies no llegendàries, juntament amb Slaking, Salamence, Dragonite, Garchomp, Tyranitar i Hydreigon. És una miqueta difícil d'entrenar a causa de la quantitat d'experiència que necessita i perquè només coneix el moviment Enderrocament. Molts entrenadors deixen que participe en les batalles però deixen que altre Pokémon més poderós s'encarregue rebre els atacs, o bé usen el objecte Repartir experiència.

A pesar de ser un Pokémon menut pesa 95,2 kg. Açò es deu al fet que el seu cos està completament fet d'acer.

Els Beldum es comuniquen entre ells mitjançant polsos magnètics. Aquests polsos repel·leixen la gravetat i els permeten levitar.

Quan dos d'aquests Pokémon s'uneixen formen un Metang, que conserva ambdós cervells, i quan ho fan dos Metang formen un Metagross, que té quatre cervells.

Normal Esquena
Beldum Beldum
No té gènere
Beldum no té diferència de gènere perquè no té gènere.
Veure totes les diferències

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori