Fandom

Pokepèdia

Bellossom

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Bellossom
Imatge de Bellossom
#182 Bellossom
キレイハナ (Kireihana)

/be.lo.som/
J:086 · H:091 · S:– · K:

Informació
Espècie: Flor
Tipus: Tipus planta.gif
Habilitat: Clorofil·la
Ànima curaDW
Pes: 5,8 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: Planta
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Prada
Color: Verd
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Bellossom
Crit: noicon
Ítems: Cap

Bellossom és un dels Pokémon introduïts en la segona generació. És una evolució alternativa de Gloom, un Pokémon de la primera generació, si s'usa una pedra solar. És de tipus planta, sense conservar el tipus verí de la resta d'espècies de la seva família evolutiva. És un Pokémon avançat.

Etimologia del nom Edit

  • Bellossom pot provenir de la combinació dels termes anglesos bell (campana) y blossom (florir), encara que seria més lògic que integrés bello de l'italià bonic o bell i blossom (florir) o fins i tot tan sols aquest últim. O, simplement podria considerar-se com una versió "americanitzada" de la pronunciació en japonès de la paraula blossom (Berosomu)
  • D'altra banda, el seu nom en japonès és més senzill i podria traduir-se literalment com flor bella (奇麗花, kirei hana).
  • El seu nom francès, Joliflor, ve de les paraules joli (bonica) i fleur (flor).

Biologia Edit

Bellossom és un Pokémon que habita principalment en les zones del sud al que li encanta el Sol i la companyia. A diferència de a Oddish a Bellossom li encanta exposar-se a la llum solar i realitzar una peculiar dansa.

Bellossom evoluciona a partir d'un Gloom, quan aquest s'exposa a una pedra solar. Es diu que les flors que adornen el seu cap són més belles com més gran pudor desprengués el Gloom, Pokémon a partir del qual va evolucionar Bellossom. Si es miren detingudament les flors del seu cap és possible apreciar que tenen certa semblança a les flors de Vileplume.

Quan finalitza l'estació de les pluges els Bellossom realitzen una peculiar dansa per a invocar al Sol.

El seu cos és de color verd, el seu cap està adornat per dues flors amb els pètals de color roig i amb el seu centre groc, el seu cos està cobert de fulles verdes i grogues unides entre si a manera de faldilla. Bellossom és un Pokémon molt dolç i agradable que sempre es mostra alegre al costat del seu entrenador/a. Quan es fa de nit, aquest Pokémon tanca els pètals de les seves flors i es posa a dormir. Molts entrenadors ho escullen per la seva bellesa i la seva agilitat perquè, encara que no ho semble, pot donar salts i tombarelles amb facilitat. La seva poca velocitat es veu compensada per la seva habilitat Clorofil·la que li fa més ràpid.

Normalment se sol portar bé amb els Vileplume però per qualsevol cosa comencen a barallar-se, tot depèn de la personalitat d'ambdós Pokémon.

Curiosament, a diferència de la majoria dels Pokémon, Bellossom és mes menut que les seves preevolucions, Gloom i Oddish, açò es deu al fet que ja no necessita una gran grandària per a caça petites bestioles amb les quals alimentar-se i solament depèn de fruites, baies i la fotosíntesi que realitza el seu cos a l'exposar-se al Sol.

Curiositats Edit

1a il·lustració de Bellossom.gif

1a il·lustració oficial del Pokémon.

  • Curiosament és l'únic Pokémon que a l'evolucionar perd un tipus (verí) sense ser substituït per un altre.
  • En la primera il·lustració original que estava considerada, els colors eren iguals a la versió diversocolor de Bellossom.
  • Les primeres il·lustracions oficials de Bellossom en or i plata mostren que originalment anava a ésser d'un color similar al dels seus parents evolutius. Una possible explicació d'aquest canvi seria la intenció d'evitar altra polèmica racial (com va ocórrer amb Jynx), pel fet que el disseny original de Bellossom se sembla a la vestimenta tradicional polinèsia. No obstant, és poc probable que siga el cas.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori