Fandom

Pokepèdia

Bisharp

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Bisharp
Imatge de Bisharp
#625 Bisharp
キリキザン (Kirikizan)

Bi-sharp
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Tall
Tipus: Tipus sinistre.gif Tipus acer.gif
Habilitat: Competitiu
Focus intern
PressióDW
Pes: 70,0 kg
Alçada: 1,6 m
Grup Ou: Humanoide
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Roig
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Bisharp
Crit: noicon
Ítems: Cap

Bisharp és un Pokémon de tipus acer/sinistre introduït en la cinquena generació. És l'evolució de Pawniard.

Etimologia Edit

El seu nom ve de bishop (alfil) i sharp (agut, afilat, per les seves fulles) quedant alfil afilat. També pot provenir de "Bi", (prefixe per a assenyalar 2) degut al fet que posseeix dues fulles (una en cada mà) i "sharp ", quedant "dues fulles" o " doble fulla".

El seu nom francès, Scalproie, ve de les paraules Scalpel (escalpel, bisturí) i de Proie (presa, per la seua status de caçador). També pot ser que l'última part del seu nom vinga de Roi (rei, en aquest cas d'escacs).

Biologia Edit

Té una aparença de guerrer i guarda certa similitud amb Gallade per la seua forma de combat. Ell, juntament amb la seva preevolució, estan basats en peces d'escacs. Aquest Pokémon usa les afilades puntes de les seves mans per a atacar. Caça preses molt sovint i en grans quantitats, acompanyat per diverses preevolucions seves Pawniard, oficiant com el seu líder. Esta posició està en constant disputa, doncs un Pawniard del seu sèquit a l'evolucionar o un Bisharp solitari pot desafiar al Bisharp dominant pel lideratge del grup, atès que només pot haver un per grup. Una vegada que la disputa acaba, el Bisharp vençut és expulsat i tindrà tres opcions: formar el seu propi grup, entrenar-se per a tornar a combatre pel lideratge del grup o desafiar a altre Bisharp d'un grup diferent. Mentre no aconseguisca un nou sèquit haurà d'arreglar-se-les tot sol. Aquest comportament dóna lloc a una constant rotació en qui exerceix el poder en els grups, ja que són molt pocs els Bisharp que mantenen el seu domini de forma permanent una vegada que han assolit arribar al lideratge.

Normal Esquena
Bisharp Bisharp Bisharp Bisharp

Evolució Edit

Pawniard evoluciona a Bisharp en el nivell 52. Bisharp no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori