Fandom

Pokepèdia

Blastoise

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Blastoise
Imatge de Blastoise
#009 Blastoise
カメックス (Kamex)

/'blɑːs.təs/ [blás.tois]
J:234 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Marisc
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Torrent
Pes: 85,5 kg
Alçada: 1,6 m
Grup Ou: Monstre
Aigua 1
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Aigua dolça
Color: Blau
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Blastoise
Crit:
Ítems: Cap
Blastoise és un Pokémon de tipus aigua pertanyent a la primera generació. És l'última evolució de Squirtle, un dels Pokémon inicials de la regió de Kanto. També cal dir que destaca per ser l'inicial de Gary Oak en l'anime.

Etimologia Edit

El seu nom és una combinació de les paraules en anglès blast (explosió) i tortoise (tortuga de gran mida).

El seu nom en japonès, Kamex, prové de 亀 kame (tortuga) i possiblement de マックス makkusu o max (màxim).

El seu nom francès, Tortank, prové de les paraules tortue (tortuga) i tank (tanc).

Biologia Edit

Blastoise és una gran tortuga bípeda, que pot utilitzar els seus poderosos canons de la seva esquena per disparar uns potents trets d'aigua, suficients per trencar murs de materials prims. La pressió dels seus trets d'aigua és tal que pot disparar fins a 50 llaunes a metres de distància. Malgrat tot, és incapaç d'apuntar a objectes a curta distància. Pot omplir 3 piscines olímpiques en un sol minut, per la qual cosa és capaç de disparar una gran quantitat d'aigua. Per tal de poder mantenir la força del seu tret, el Blastoise s'aferma al sòl amb tot el seu pes, és per això que es dedica a mantenir-lo. La ferocitat dels seus atacs ha estat catalogada de "brutal", ja que fins i tot atacs simples com placatge o colp cos són devastadors. A més a més, s'ha de tenir en compte que aquest Pokémon és molt ràpid i àgil si es té en compte el seu pes i mesura. Si es sent amenaçat, s'amaga en la seva closca per protegir-se.

És molt fort i és capaç de sacrificar la seva vida per salvar a canvi la del seu entrenador.

Se li coneix com la torreta marina, ja que, si és amenaçat, traurà els seus canons i dispararà aigua sense eixir de la seva closca. Els potents dolls que llança Blastoise pels seus canons poden trencar l'acer i si arriben a impactar a algun altre Pokémon pot resultar mortal.

Hàbitat Edit

L'hàbitat de Blastoise és l'aigua dolça, però es diu que també podria ser l'aigua salada, per que s'ha vist molt a aquest Pokémon per aquesta zona. Viu en àrees aquàtiques, i en illes enmig de l'oceà cuidant a les seves preevolucions.

Normal Esquena
Blastoise Blastoise Blastoise Blastoise

Evolució Edit

Squirtle evoluciona a Wartortle al nivell 16 i Wartortle a Blastoise al nivell 36.

Squirtle.png

Squirtle
Nivel 16
Wartortle.png

Wartortle
Nivel 36
Blastoise.png

Blastoise

Estadístiques de combat Edit

El Blastoise presenta les següents estadístiques de combat

PS Atac Defensa At. especial Def. especial Velocitat
Base 79 83 100 85 105 78
Màxims (naturalesa favorable) 362 291 328 295 339 280

Curiositats Edit

  • És l'únic inicial de Kanto que no adopta un segon tipus.
  • En el joc de la wii, dispara dos trets d'aigua al fer Hidrobomba però al adversari només rep un.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori