Fandom

Pokepèdia

Boldore

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Boldore
Imatge de Boldore
#525 Boldore
ガントル (Gantle)

Bol-dor
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Mineral
Tipus: Tipus roca.gif
Habilitat: Robustesa
Poder sorraDW
Pes: 102.0 kg
Alçada: 0.9 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Boldore
Crit: noicon
Ítems: Cap

Boldore és un Pokémon de tipus roca introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Roggenrola i la preevolució de Gigalith.

Etimologia Edit

Boldore podria ser la modificació de la paraula "Boulder" que significa Pedra i a més el sufixe de la paraula anglesa "Ore" que significa "Mina" o " Mineral".

Biologia Edit

Quan està en plena potència, emana una resplendor taronja en els seus cristalls. Açò succeeix per l'energia que corre pel seu cos. Està sempre en la recerca d'aigües subterrànies en les coves. Competeixen amb diferents Pokémon per a aconseguir mes quantitat de coves, com per exemple els Zubat i Golbat.

Fisiologia Edit

És la forma evolucionada de Roggenrola, el seu cos s'assimila al d'un cranc. Té quatre cristalls rojos incrustats en el seu cap, enmig de la qual passa una part del seu cos que divideix el seu cap en dos hemisferis.

Té tres diamants rojos que li serveixen com ullals; i tres potes que tenen, cadascuna, un diamant que li serveix per a estabilitzar-se.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Boldore Boldore Boldore Boldore

Evolució Edit

Roggenrola evoluciona a Boldore a l'arribar a el nivell 25; i aquest a Gigalith per Intercanvi. Gigalith no evoluciona .

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori