Fandom

Pokepèdia

Bonsly

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Bonsly
Imatge de Bonsly
#438 Bonsly
ウソハチ (Usohachi)

bons-lai
J:– · H: · S:092 · K:

Informació
Espècie: Bonsai
Tipus: Tipus roca.gif
Habilitat: Cap roca
Robustesa
CovardiaDW
Pes: 15,0 kg
Alçada: 0,5 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Marró
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Bonsly
Crit: noicon
Ítems: Cap

Bonsly és un Pokémon de tipus roca introduït en la quarta generació. Evoluciona en Sudowoodo.

Etimologia Edit

El seu nom prové de la combinació de les paraules bonsai i lie (mentida en anglès).

Biologia Edit

Bonsly és un petit Pokémon de color marró amb un cos rodó, té una vora en la meitat del seu cos i una espècie de branca en la part superior del seu cap que és similar a les branques de la seva evolució, Sudowoodo. Bonsly també té un forat en la seva part posterior, semblant al forat de drenatge que té un test.

Com la seva evolució Sudowoodo, Bonsly sembla un Pokémon de tipus planta, però en realitat és de tipus roca. És un Pokémon molt poregós. Fa la sensació que sempre està plorant, però en realitat no és així. Ho fa perquè necessita controlar els seus nivells de líquid pel seu tipus roca, expulsant el que li sobra en forma de llàgrimes. Si el nivell arriba molt alt, s'afebleix.

Els Bonsly imiten molt bé i es confonen sovint amb bonsais reials. Pot romandre en el mateix lloc durant molt temps. L'hàbitat normal de la seva espècie són les àrees seques, però no és rar veure a algun en un jardí.

Diferencia de gènere Edit

Normal Esquena
Bonsly Bonsly Bonsly Bonsly

Evolució Edit

Bonsly evoluciona a Sudowoodo si sap el moviment mimètic, el qual aprèn al nivell 17, i després de pujar un nivell.

Bonsly
Bonsly
Sabent mimètic
+ nivell
Sudowoodo
Sudowoodo

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori