Fandom

Pokepèdia

Borgonya

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

EP679 Borgonya.png

Borgonya.

Borgonya (Burgundy en anglès, カベルネ Cabernet en japonès) és un personatge de l'anime introduït a partir de la catorzena temporada. És una Sibarita Pokémon nivell C. Té mal caràcter i és competitiva. La seva meta és ser millor Sibarita Pokémon que Mill.

Història Edit

EP679.png

Borgonya al perdre contra Mill en la seva batalla de gimnàs.

En l'EP679, Ash va demanar una sessió privada amb Borgonya per a veure quin grau de compatibilitat tenia amb cadascun dels seus Pokémon. Un a un els va anar examinant, però Borgonya no va quedar impressionada amb cap d'ells. En un moment, van entrar Iris i Mill, i Borgonya va cridar i va assenyalar a Mill com si el conegués d'abans. Borgonya va comentar que ella de petita havia anat a lluitar al gimnàs de Ciutat Gres i va triar a Mill d'oponent. Però va derrotar al seu Oshawott amb l'ajuda del seu Pansage. A l'acabar el combat, Mill va dir que la compatibilitat entre Borgonya i Oshawott era dolenta. Des d'eixe dia, va voler ser millor Sibarita Pokémon que Mill, i tenir la revenja contra ell. El va reptar a tenir un combat contra ella per segona vegada per a obtenir la seva venjança i va ser derrotada igualment, quedant el seus 2 Pokémon afeblits. Apareix en la Batalla Don en l'episodi 701, on li toca lluitar contra Ash Ketchum en la primera ronda. Ací Borgonya revela que posseeix un Stoutland molt fort, però cau derrotada per la poderosa hidrobomba del Palpitoad d'Ash. Per tant, ella queda eliminada.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori