Fandom

Pokepèdia

Bosc Blanc

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El Bosc Blanc (ホワイトフォレスト en japonès) és un lloc exclusiu de Pokémon Blanc. Aquest lloc és la contrapart de la Ciutat Negra, lloc exclusiu de Pokémon Negre. Ambdós llocs ocupen el mateix lloc en el mapa.

Aquest bosc té un ambient clar i està ple d'enormes arbres. Ací es poden trobar Pokémon salvatges en l'herba que hi ha en aquest bosc, els Pokémon que es poden trobar en aquest lloc són de diferents regions i que no són originaris de la pròpia regió. Només es pot accedir al Bosc Blanc després de derrotar a N en el seu palau, igual que la Ciutat Negra.

A l'entrar per primera vegada al bosc, si has tardat massa temps a arribar fins a allí des de l'inici del joc, aquest estarà sense habitants ni herba alta. Per a aconseguir més persones i, en conseqüència, que el bosc tinga més herba i Pokémon, s'han de convidar a personatges de la ciutat Negra mitjançant la zona Nexe perquè la gent emigre de la ciutat i vaja al bosc. Se'ls ha de parlar regularment a les persones del mateix, ja que acabaran anant-se del lloc i el bosc tornarà a estar així. Si açò ocorre, n'hi ha prou amb tornar a anar amb certa freqüència perquè es recupere un poc, però perquè abaste gran verdor, si que cal portar gent des de la Ciutat Negra.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori