Wikia

Pokepèdia

Braviary

Discussió0
1.042pàgines en
aquest wiki
Braviary
Imatge de Braviary
#628 Braviary
ウォーグル (Warrgle)

[Brei-vie-ri]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Aguerrido
Tipus: Tipus normal.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Vista linx
Potència bruta
CompetitiuDW
Pes: 41,0 kg
Alçada: 1,5 m
Grup Ou: Volador
Gènere: Mascle 100%
Femella 0%
Color: Roig
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Braviary
Crit: noicon
Ítems: Cap

Braviary és un Pokémon de tipus normal/volador de la cinquena generació. És l'evolució de Rufflet. És la contrapart masculina de Mandibuzz.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules angleses "Brave" (valenta) i 'aviary" (aviari).

El seu nom japonès prové de les paraules angleses War (guerra) i eagle (àguila), el qual es nota en el seu aspecte que és molt semblat a una.

Biologia Edit

Està basat en una àguila calba, duu el que sembla ser un tocat indígena en el seu cap com els quals usaven algunes tribus indígenes que van viure en Amèrica del Nord. Braviary normalment se li veu solitari, sobrevolant boscos aprofitant la seua excel·lent visió ja que pot albirar una presa a 3000 metres d'alçada. El seu caràcter és fort i agressiu s'empipa amb molta facilitat (igual que Primeape i Staraptor).

Sent un au rapaç i aerodinàmica és capaç d'arribar a grans velocitats en picat, el que li dóna un molt bon avantatge contra pokémon lents. Les seves preses principals so Patrat i Minccino i en ocasions els hi veu caçant Sandile. Ell lluita per a protegir als seus amics sense detenir-se a considerar el perill.

Alimentació Edit

Se li considera un dels depredadors mes poderosos de tota la regió d'Isshu. Gràcies a les seues fortes arpes pot alçar del sòl preses tan grans com Sawsbuck. Es llança en picada per ocells com Pidove, Tranquill, Swanna, Ducklett i fins i tot Unfezant. Caça normalment Patrat, Minccino i Sandile. També sol pescar preses com Basculin i Alomomola.

Hàbitat Edit

Igual que les àguiles, se'ls pot trobar en les altes muntanyes d'Isshu, on fan els seus nius i creixen fins que són prou madurs com per a valdre-se per si mateixos. Freqüenten les prades i boscos a la recerca de les seues preses favorites.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Braviary Braviary
Mascle
Braviary no té diferència de gènere perquè sempre és mascle.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Rufflet evoluciona a Braviary en el nivell 54. Braviary no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori