Fandom

Pokepèdia

Bronzong

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Bronzong
Imatge de Bronzong
#437 Bronzong
ドータクン (Dootakun)

J:– · H: · S:089 · K:

Informació
Espècie: Campana bronze
Tipus: Tipus acer.gif Tipus psíquic.gif
Habilitat: Levitació
Ignífug
Metall pesatDW
Pes: 187,0 kg
Alçada: 1,3 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Sense gènere
Color: Verd
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Bronzong
Crit: noicon
Ítems: Rev. metàl·lic

Bronzong és un Pokémon de tipus acer/psíquic introduït en la quarta generació. És l'evolució de Bronzor

Etimologia Edit

El seu nom prové de la paraula anglesa bronze (bronze) i probablement "zhong", un antic atuell xinès, o també podria provenir de "bong", onomatopeia del so que es produeix al tocar instruments de metall, com un gong. També podria vindre de la paraula en anglès "song" que significa cançó, representació metafòrica del so d'una campana.

Biologia Edit

Els científics van descobrir recentment que els Bronzong eren un tipus de campana amb la qual s'aconseguia portar bones collites (el símbol de la seva esquena representa el blat, un cereal comú). A pesar de no ser llegendari, igual que Metagross pot viure milers d'anys. El metall que ho compon és blau i extremadament fort, a pesar d'això els seus braços són molt flexibles. Mentre envelleix la seva intel·ligència augmenta, ben entrenat i a una gran edat desenvolupa un coneixement impressionant i una gran estratègia per a les batalles. Habita normalment en altes muntanyes on pot meditar tranquil·lament i sense interrupcions.

És un dels Pokémon més resistents, la seva combinació de tipus ho protegeix davant diversos tipus d'atacs, això combinat amb les seves habilitats ho deixa sense debilitats. Està protegit contra atacs tipus terra per levitació i els atacs foc tenen eficàcia d'1 per l'habilitat ignífug que reduïx el doble de dany d'un atac foc a la meitat.

Normal Esquena
Bronzong Bronzong
No té gènere
Bronzong no té diferència de gènere perquè no té gènere.
Veure totes les diferències

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori