Fandom

Pokepèdia

Buizel

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Buizel
Imatge de Buizel
#418 Buizel
Buoysel (ブイゼル)

J:– · H: · S:056 · K:

Informació
Espècie: Llúdria marina
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Nedada ràpida
Vel aiguaDW
Pes: 29,5 kg
Alçada: 0,7 m
Grup Ou: Aigua 1
Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Aigua
Color: Marró
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Buizel
Crit: noicon
Ítems: Baia Gualot (5% D/P/Plantilla:Pt)

Buizel és un Pokémon de tipus aigua introduït en la quarta generació. Destaca en l'anime per ser un dels Pokémon d'Ash Ketchum.

Etimologia Edit

Buizel prové de la paraula en anglès buoy (boia) weasel (mostela).

El seu nom en japonès Buoysel, prové de les paraules angleses buoy (boia) i weasel (mostela).

Biologia Edit

Fitxer:EP546 Buizel amb el flotador del seu cap inflat.png

Està basat en algun tipus de llúdria, probablement en una llúdria marina; encara que també té trets de mostela. Buizel té un flotador en el coll que li serveix per a surar en l'aigua de cap per amunt. Habita en rius, llacs i llacunes. Embulla les seves dues cues a manera de turbines per a poder nadar amb major agilitat i amb més potència. Al bussejar el seu flotador es plega. Sol alimentar-se de peix. Són molt bons lluitadors. Tenen una gran força de voluntat que li anima a seguir lluitant sempre, encara si l'oponent és un rival molt més poderós.

Buizel sol viure en rius i zones costaneres, quasi sempre està entrenant amb la seua evolució Floatzel per a arribar a ser tan forta com ell. Als Buizel els encanta capbussar-se en l'aigua pel que són difícils de veure.

Normal Esquena
Buizel Buizel Buizel Buizel
Els mascles tenen dues taques blanques circulars en l'esquena, les femelles solament tenen una.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori