Fandom

Pokepèdia

Cacnea

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Cacnea
Imatge de Cacnea
#331 Cacnea
Plantilla:Ja (Sabonea)

[Kák.nia]
J:– · H:119 · S:– · K:

Informació
Espècie: Cactus
Tipus: Tipus planta.gif
Habilitat: Vel arena
Absorbeix aiguaDW
Pes: 51,3 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: Planta
Humanoide
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Camp
Color: Verd
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Cacnea
Crit: noicon
Ítems: Fletxa veri. (5% RSM)
Cacnea és un Pokémon de tipus planta introduït en la tercera generació.

Etimologia Edit

El seu nom prové de cactus (cactus en anglès, planta en la qual està basat Cacnea).

El seu nom japonès, Sabonea, prové de 仙人掌 saboten (cactus) i la part final, nea, podria procedir de needle (pua en anglès, com les quals tenen els cactus i Cacnea).

Biologia Edit

Cacnea està basat en un ferocactus o cactus de barril, que es troben principalment en els deserts i altres ambients àrids, açò explica per quin s'ha adaptat a atacs com tempesta arena, que no li afecten.

Té els peus en forma cònica els quals també són pues. Cacnea té tres rombes de color verd fosc per sota de la seua cara. També té un color groc rovell floral en la part superior del cap.

La flor solament li brolla una vegada a l'any; i mentre més àrid i hostil siga el seu hàbitat, més bonica i aromàtica serà la flor de cacnea.

Viu en els deserts on mai plou i altres llocs àrids. De tant en tant, ha d'acostar-se a un rierol o un oasi (Si és que viu en el desert) per a beure aigua. Pot sobreviure 30 dies sense beure aigua, gràcies a la qual té emmagatzemada en el seu cos, igual que els cactus.

Per a atraure a la seua presa, allibera una forta aroma per la seua flor, i quan se li acosta, li llança agullons per tot el cos per a capturar-la.

Quan lluita, balanceja els seus gruixuts braços plens d'espines. Si l'oponent no està al seu abast, és a dir, si no està prou prop com per a punxar-lo amb els braços, solta les espines a gran velocitat. Aquestes tornen a créixer al cap de menys d'un segon.

El seu habilitat vel arena li permet viure en el desert encara quan hi ha una tempesta d'arena, sense ser danyat per aquesta. A més, s'acostuma a això, a causa de la duresa del seu cos. El seu mecanisme de defensa, igual que el de la seua evolució, són les punxes del seu cos.

Quan un Pokémon de tipus foc ho ataca, li costarà bastant, ja que el seu cos es manté hidratat a causa de la quantitat d'aigua en el seu interior.

Normal Esquena
Cacnea Cacnea Cacnea Cacnea

Evolució Edit

Cacnea evoluciona a Cacturne en el nivell 32. Cacturne no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori