Wikia

Pokepèdia

Carracosta

Discussió0
1.055pàgines en
aquest wiki
Carracosta
Imatge de Carracosta
#565 Carracosta
アバゴーラ (Abagoura)

J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Pretortuga
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus roca.gif
Habilitat: Roca sòlida
Robustesa
Nedada ràpidaDW
Pes: 81,0 kg
Alçada: 1,2 m
Grup Ou: aigua 1
aigua 3
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Carracosta
Crit: noicon
Ítems: Cap

Carracosta és un Pokémon de tipus aigua/roca pertanyent a la cinquena generació. És un dels Pokémon fòssils. És l'evolució de Tirtouga.

Etimologia Edit

El seu nom sembla estar basat en la paraula "Carapace" que vos dir closca i la paraula "Costa" que és on aquest Pokémon habitava.

BiologiaEdit

Vivien en els mars. Lideraven grups de fins a 20 Tirtouga. Es coneix, pels fòssils, que tenien una gran closca. Eren lents, però perillosos, i a més la seva mossegada era letal. S'alimentaven d'algues i mariscs com Krabby o Lileep. On vivien havia un clima càlid però humit, el que feia que els animals marins i aquàtics prosperaren favorablement en els ecosistemes més antics del món Pokémon.

Diferencia de gènereEdit

Normal Esquena
Carracosta Carracosta Carracosta Carracosta

Evolució Edit

Carracosta evoluciona de Tirtouga en el nivell 37. Carracosta no evoluciona.

Curiositats Edit

  • A l'igual que passa amb Archen a l'evolucionar a Archeops, Tirtouga es torna un poc més prehistòric a l'evolucionar a Carracosta. Açò es fa notar en les potes i en els braços en els quals tornen a eixir arpes.
  • Igual que tots els Pokémon fòssils de tipus aigua, Carracosta també forma part del tipus roca.
  • Carracosta de tipus Aigua i Roca, comparteix els mateixos tipus elementals amb els fòssils de Kanto: Omanyte i Kabuto. Mentre que els tipus d'Archeops, Roca i Volador, són compartits amb el tercer fòssil de Kanto: Aerodactyl.
  • També pot ser un Pokémon paral·lel o contrapart d'Omastar.
  • Podria ser possible que Carracosta estigués basat en el monstre kaiju de Daei, Gamera, similar a com Tyranitar es va basar en el monstre kaiju de Toho, Godzilla.

En altres idiomes Edit

  • Alemany: Karippas
  • Francès: Mégapagos

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori