Fandom

Pokepèdia

Castell Ancestral

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El Castell Ancestral (Relic Castle en anglès) és una espècie de ruïna d'un castell, de la qual només queda una torre a l'oest de la Zona Desert i una entrada a les masmorres per l'est, ambdues connectades. Per a evitar ser succionat pels remolins d'arena no s'han d'usar les sabatilles esportives.

La primera vegada que arribem allí, només podrem enfrontar-nos amb diversos entrenadors i rondar dins d'unes sorres movedisses i que ens regalen un dels dos nous fòssils, el d'Archen o Tirtouga. Després que N obtingués al seu Pokémon llegendari, ens enviaran ací per a parlar amb Ghechis. Quan acabem el joc, ens trobarem a la Professora Alzina que ens donarà un Caramel fúria per a despertar als Darmanitan.

Després de passar-se la Lliga, haurà una nova secció en la qual derrotarem a un membre de l'Equip Plasma i després de passar un menut laberint trobarem una entrada a un santuari on es troba un Volcarona al nivell 70. Abans d'arribar a la sala de Volcarona, ens trobarem amb un dels set savis (Ryoku) que va intentar detenir-nos en la lliga Pokémon para no intervenir en els plans de l'Equip Plasma i aquest ens donarà la MT04. Després vindrà Handsome i se l'hi durà, deixant-nos el pas lliure per a capturar a Volcarona.

El camí per a arribar fins a Volcarona és: Baix, Esquerra, Baix, Esquerra, Esquerra, Dalt.

Per a eixir del laberint i aconseguir la MT Terratrèmol una vegada derrotat o capturat Volcarona és: Esquerra, Esquerra, Dalt, Esquerra, Dalt, Esquerra.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori