Fandom

Pokepèdia

Centre Pokémon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Un centre Pokémon (Pokémon center en anglès) és una edificació o lloc on es guareix o sana als Pokémon ferits, i un lloc on els entrenadors poden descansar i reposar del seu viatge Pokémon.

Planta baixa Edit

En la planta baixa es troba la infermera Joy. En quasi tots els jocs també hi ha gent, alguns porten Pokémon fóra dels seus Poké Balls, uns altres no. En la planta baixa es troba un mapa que et pot servir per a observar tota la regió en la qual et trobes. En Pokémon Platí alguns dies de la setmana en alguns centres pots trobar un entrenador contra el qual lluitar al costat del taulell.

Cura de Pokémon Edit

Les infermeres (la majoria són Joy, encara que no sempre) estan capacitades per a atendre ràpidament qualsevol ferida o malbé que haja en els Pokémon, siguen com siguen. Estan ajudades per la tecnologia, encara que algunes vegades això no salvarà a un Pokémon a punt de morir, depenent del seu estat.

El PC Edit

Són uns dispositius similars a un ordinador de taula o caixer automàtic. En ell es guarden als Pokémon que vages capturant, navegant a través d'una interfície genèrica en tots els jocs (millorada al llarg de la saga). Al capturar-los, van automàticament al PC, si tens l'equip ple. Allí podràs moure, deixar, traure o llençar tant objectes (no es pot a partir de la quarta generació) com Pokémon, observant les diferents opcions.

En ell també podràs veure, una vegada passada la Lliga Pokémon, les teues Hall de la Fama.

La planta superior Edit

En el segon pis dels centres Pokémon (segons el joc) es troben sales de connexions: En GBA per a connectar-se a través de cable link, i en Nintendo DS per wireless, açò s'utilitza per a canviar Pokémon, fer batalles, etc.

En Pokémon Diamant i Perla, parlant amb la dona del taulell de l'esquerra es pot canviar la signatura de l'entrenador, que apareix en la part del darrere de la Fitxa d'entrenador.

Planta inferior Edit

En les versions de Nintendo DS (Pokémon Diamant, Perla, Platí, Pokémon Or Heartgold, Plata SoulSilver, Pokémon Negre i Blanc) serveix per al servidor Wi-Fi pel qual pots intercanviar, conversar (per mitjà del micròfon) i combatre amb un amic que tingues registrat en el Bloc amics.

Aparença exterior Edit

Els centres Pokémon comparteixen en la seva majoria uns trets distintius en la seva aparença exterior. La seva teulada és de color roig i al costat de l'entrada, es pot veure un cartell amb la inscripció Poké, excepte en els jocs Pokémon Diamant, Perla, Platí, Or HeartGold, Plata SoulSilver, Negre i Blanc. Al llarg dels videojocs, la seva aparença gràfica ha anat millorant. Evolucionant des de portes normals fins a portes automàtiques o comptant des de la tercera generació amb el logotip d'una Poké Ball gravat a sobre l'entrada.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori