Fandom

Pokepèdia

Chansey

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Chansey
Imatge de Chansey
#113 Chansey
ラッキー (Lucky)

Chánsii
J:217 · H: · S:097 · K:

Informació
Espècie: Ou
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Cura natural
Benaurança
Ànima curaDW
Pes: 34,6 kg
Alçada: 1,1 m
Grup Ou: Fada
Gènere: Mascle 0%
Femella 100%
Hàbitat: Ciutat
Color: Rosa
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Chansey
Crit: noicon
Ítems: Pedra oval
Ou sort

Chansey és un Pokémon de tipus normal, de la primera generació, que destaca per la seva quantitat de Punts de salut. És difícil trobar-lo en estat salvatge. És l'evolució de Happiny i la preevolució de Blissey. En l'anime apareix com infermera de tots els Centres Pokémon.

Etimologia del nom Edit

El seu nom anglès, Chansey, és una alteració de la paraula chance de l'anglès (oportunitat), o potser també del francès chance (sort), pel seu nom japonès.

El nom japonès de Chansey, Lucky, és directament una paraula presa de l'anglès, que significa sortat.

Les lletres del seu nom Chansey , tal vegada provenguen de nurse (infermera).

La terminació Sey (Chansey) també podria vindre del japonès del seu grup ou fada (妖精/Iōsei) o del japonès vida (生活/ Seikatsu o 人生/ Jinsei) pel que el seu nom en anglès podria significar 'oportunitat de viure'. La seva terminació Sey també pot vindre del japonès 精/ Sei que significa exactitud o precisió.

Biologia Edit

És un Pokémon rar de capturar, el seu caràcter amable fa que vulga ajudar sempre a la gent de bon cor. Per això un lloc on es poden trobar molts Chansey és en els hospitals, on ajuden a les infermeres Joy a cuidar els Pokémon ferits.

No hi ha mascles en aquesta espècie, i totes duen una bossa (semblant a un marsupi) en el seu estómac, on hi ha un ou sempre, perquè quan Happiny evoluciona amb una Pedra oval, Chansey no deixa de posar ous semblants a aquestes pedres. Generalment se sap que Chansey ofereix els seus ous als ferits perquè es recuperen ja que són altament nutricionals.

Existeix la llegenda que Chansey porta la felicitat a qui ho posseïsca.

Normal Esquena
Chansey Chansey
Femella
Chansey no té diferència de gènere perquè sempre és femella.
Veure totes les diferències

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori