Fandom

Pokepèdia

Charizard

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Charizard
Imatge de Charizard
#006 Charizard
リザードン (Lizardon)

/ˈʈʃa.ɹi.θaɹð/ [chá.ri.zard]
J:231 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Flama
Tipus: Tipus foc.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Mar flames
Pes: 90,5 kg
Alçada: 1,7 m
Grup Ou: Monstre
Drac
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Muntanya
Color: Roig
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Charizard
Crit: noicon
Ítems: Cap
Charizard (リザードン Lizardon) és un Pokémon de tipus foc/volador. És la forma evolucionada de Charmeleon i l'última evolució de Charmander. Destaca en l'anime per ser un Pokémon d'Ash Ketchum.

Etimologia Edit

El seu nom és una contracció de les paraules angleses char (carbonitzar, cremar) i lizard (fardatxo).

El seu nom en japonès, Lizardon, és una combinació de lizard (fardatxo en anglès) i don, que és un sufix que s'utilitza comunament en dinosaures i significa dent.

El seu nom francès, Dracofeu, prové de les paraules draco (drac) i *feu (foc).

Biologia Edit

La majoria de tots els Charizard viuen en la Vall Charirrífic, també se sap que li agrada viure en llocs alts i calents pel que es troben en moltes ocasions prop de volcans.

És molt presumptuós, orgullós i violent. Fins que no derrote al seu adversari no pararà. Si entra en estat de fúria, la seva flama es multiplicarà per deu. S'ha arribat a veure dos Charizard lluitant en el cel durant hores, però no és capaç de barallar contra un Pokémon més feble que ell. És capaç de fondre qualsevol cosa amb el seu potent llançaflames.

Charizard DP.png

Charizard.

Els Charizard salvatges en general es troben sobrevolant la regió de Kanto a la recerca de baralles amb Pokémon forts. Es diu que els seus rivals predilectes són Salamence, Garchomp i Dragonite. Això és degut al fet que li agraden massa les baralles, especialment amb Pokémon a la seca alçada. En molts casos es considera similar a Garchomp per la seva força, orgull i violència.

Charizard.jpg

Charizard.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori