Fandom

Pokepèdia

Charizard d'Ash

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Charizard d'Ash.png

Charizard d'Ash

Charizard és un dels Pokémon d' Ash Ketchum. Ho té des que era un Charmander i actualment es troba en entrenament.

Història Edit

Com Charmander Edit

Ash va aconseguir a Charmander quan altre entrenador dit Damià ho va abandonar sobre una roca. Charmander es va quedar a esperar-lo perquè era molt fidel, però més tard es va deslligar una tempesta en aqueixa zona, banyant-lo i ferint-lo.

Quasi mor, però Ash i els seus amics li salven d'uns Spearow salvatges i ho duen a el Centre Pokémon, guanyant-se així el seu respecte i la seua entrada en l'equip.

En l'EP012 Charmander ajuda a Ash a il·luminar el pas a la cova on es trobava l'Esquadró Squirtle. En l'EP015 apareix juntament amb els Charmander d'altres entrenadors per a enfrontar-se als soldats Rocket.

En l'EP016 apareix per a enfrontar-se a Jessie i James juntament amb Bulbasaur i Squirtle.

En l'EP017 després de l'atac de fúria drac del Gyarados de James, Bulbasaur, Squirtle, Charmander i Pikachu es troben perduts en la illa dels Pokémon gegants.

Mentre era Charmander obeïa a Ash sense problema i ja es veia que era un Pokémon poderós.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori