Fandom

Pokepèdia

Charmeleon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Charmeleon
Imatge de Charmeleon
#005 Charmeleon
リザード (Lizardo)

[char.mí.lion]
J:230 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Flama
Tipus: Tipus foc.gif
Habilitat: Mar flames
Poder solarDW
Pes: 19 kg
Alçada: 1,1 m
Grup Ou: Monstre
Drac
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Muntanya
Color: Roig
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Charmeleon
Crit:
Ítems: Cap
Charmeleon (リザード Lizardo) és un Pokémon de tipus foc introduït en la primera generació. Charmeleon és conegut per ser l'evolució de Charmander, el Pokémon inicial de tipus foc dels videojocs Pokémon Roig i Blau, Pokémon Roig Foc i Verd Fulla i també de Pokémon Món Misteriós.

EtimologiaEdit

El seu nom és una contracció de les paraules angleses char (carbonitzar, cremar) i chameleon (camaleó).

El seu nom japonès, Lizardo, és simplement l'escriptura en katakana de la paraula lizard (fardatxo en anglès).

El seu nom francès, Reptincel, prové de les paraules reptil (rèptil) i étincelle (espurna).

BiologiaEdit

Charmeleon és un gran fardatxo bípede que posseeix com característica general una flama en la punta de la seva cua. Aquesta flama reflecteix l'estat físic i emocional del Pokémon, si la flama s'apaga, perd energia o mor. El color de la seva pell, és més viu que el de Charmander i el de Charizard i també ho és la seva flama.

Charmeleon, és un orgullós Pokémon que destrossa amb les arpes als seus enemics sense miraments, aquest Pokémon tendeix a usar la seva cua i les seves arpes. Si es troba amb un Pokémon fort en el seu camí es torna agressiu. En eixe estat d'excitació, la flama de la punta de la seva cua flameja amb més fervor. Quan Charmeleon es troba en perill durant la batalla, la flama de la seva cua creix proporcionant-li més força. A l'evolucionar, es converteix en un Pokémon testarrut i difícil de controlar, doncs al sentir-se més fort creurà que pot fer tot sense ajuda, és fàcil que desobeïsca als entrenadors novençans.

Encara que posseeix una actitud agressiva pot defensar a un Charmander de la seva família encara que li coste la vida el que també ho torna un Pokémon molt honorable.

HàbitatEdit

L'hàbitat d'aquest Pokémon és la muntanya, viu, igual que Charmander, en zones rocoses, però aquest prefereix habitar en muntanyes properes a volcans.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Charmeleon Charmeleon Charmeleon Charmeleon

EvolucióEdit

Charmander evoluciona a Charmeleon en el nivell 16. Charmeleon evoluciona a Charizard en el nivell 36.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori