Fandom

Pokepèdia

Cheren

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Cheren (チェレン), és un personatge de Pokémon Negre i Blanc. És un noi molt intel·ligent que et donarà consells al llarg del teu viatge. Aquesta persona serà digna de la teva confiança i el seu somni és convertir-se en el gran campió de Tessèlia. A Pokémon Blanc 2 i Negre 2, Cheren ja ha guanyat el campió, qui li dóna el títol de líder de Gimnàs de la Ciutat Engobe, on és el primer líder del gimnàs i dóna la medalla base, sent així el líder del Tipus normal i el successor de l'Aloe, que ara és restauradora del museu de Ciutat Esmalt.

Personatge Edit

És un personatge amable, no com els anteriors rivals (excepte Bruno/Brendan, Israel/Barry i Aura/May), ja que, igual que Bel/Bianca, et donarà consells a mesura que progresses en el videojoc, però seguirà sent el teu rival. És amic des de la infància del personatge principal. Quan la Professora Alzina et dóna el teu Pokémon inicial, et diu que els has de compartir amb els teus amics Cheren i Bel/Bianca. És una persona que cada vegada vol fer-se més forta, per a ell les paraules del campió de la lliga, Murta, són molt importants, Murta li sol explicar a Cheren que la força no ho és tot en els Pokémon, Cheren li dóna molta importància a les seves paraules pensant sempre en elles. Cheren a part d'això vol molt als seus Pokémon i sempre intenta traure el millor d'ells. Té una curiosa semblança físic amb Conway.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori