Fandom

Pokepèdia

Chikorita

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

← Mew | Chikorita | Bayleef →
Chikorita
Imatge de Chikorita
#152 Chikorita
チコリータ (Chicorita)

/ʧi.ko.'ri.ta/ [chi.ko.rí.ta]
J:001 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Fulla
Tipus: Tipus planta.gif
Habilitat: Espessor
Pes: 6,4 kg
Alçada: 0,9 m
Grup Ou: Monstre
Planta
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Prada
Color: Verd
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Chikorita
Crit: noicon
Ítems: Cap

Chikorita és un Pokémon de tipus planta introduït en la segona generació. És un dels tres Pokémon inicials que es poden triar al començar una aventura en la regió Johto. Destaca en l'anime per ser un Pokémon d'Ash Ketchum, a més també pots convertir-te en ell en la saga de Pokémon món misteriós.

EtimologiaEdit

El seu nom pot provenir de Chicory (Xicoira, un tipus de planta) i el diminutiu espanyol d'"ita".

BiologiaEdit

Aquest dòcil Pokémon fulla, de color verd clar, s'alimenta amb raigs solars, mitjançant la fotosíntesi que passa quan aquests impacten en el seu cos o en el seu full. Aquest full té propòsits múltiples: serveix tant per detectar la temperatura a l'atmosfera i com per detectar la humitat, el que li ajuda a trobar llocs càlids. D'altra banda, pot emanar un suau i agradable aroma que procedeix de la seva fulla que calma els que tinga al voltant. Això pot ser usat com un avantatge en batalla.

A més, posseeix una mena de collaret al voltant del seu coll, compost de petites llavors. Aquestes comencen a créixer mentre evolucionen, passant a llavors a punt de germinar fins a convertir-se en pètals, similar al que li passa a Bulbasaur a l'evolucionar. Els seus ulls són de color roig i en evolucionar a Meganium, es tornen grocs.

Malgrat el seu caràcter normalment una mica espantadís i tímid, si se'ls repta a un combat, és molt probable que ho accepte, i si l'oportunitat l'amerita, donarà mostres de valentia. Encara que aquest tipus de valentia només ho demostren Chikorita d'una muntanya específica. Chikorita s'agafa afecte fàcilment al seu entrenador, i de vegades pot ser gelós.

Línia evolutivaEdit

Chikorita - Nv. 16 - Bayleef - Nv. 32 - Meganium

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori