Fandom

Pokepèdia

Chinchou

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Chinchou
Imatge de Chinchou
#170 Chinchou
チョンチー (Chonchie)

/'tʃin.tʃu/ [chín-chu]
J:174 · H:181 · S:– · K:

Informació
Espècie: Rap
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus elèctric.gif
Habilitat: Absorbeix electricitat
Il·luminació
Absorbeix aguaDW
Pes: 12,0 kg
Alçada: 0,5 m
Grup Ou: Agua 2
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Agua salada
Color: Blau
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Chinchou
Crit: noicon
Ítems: Part groga (Plantilla:RZE/Plantilla:RfVh 5%)

Chinchou és un Pokémon de tipus aigua/elèctric introduït en la segona generació.

Etimologia Edit

El seu nom és un joc de paraules amb 提灯 chōchin (llanterna en japonès). El seu nom japonès, Chonchie, també prové de chōchin, encara que es tracta d'una alteració. A més, チョウチンアンコウ chouchin-anko és el nom japonès del peix futbol, un peix de gran semblança a Chinchou que també emet la seva pròpia llum amb l'extremitat que li creix del cap.

Biologia Edit

Chinchou és un Pokémon que viu en aigües molt profundes i fosques, per la qual cosa va desenvolupar la capacitat per a comunicar-se amb els de la seva espècie a través de senyals lluminosos que es generen a partir de les seves aparents antenes amb ajuda de tècniques de biolluminositat i electricitat, realment no són antenes, són tentacles, els quals estan carregats un amb un pol negatiu i un pol positiu cadascú. També les sol utilitzar per a atraure a les seves preses, des de petits tentacools fins a enormes seakings. Les dues antenes de Chinchou estan plenes de cèl·lules que generen potent electricitat. Creen tal quantitat que fins el propi Pokémon sent cert formigueig.

Cada vegada que se sent amenaçat llança atacs elèctrics sota l'aigua amb els quals busca atordir als seus enemics, quan van en bancs, els chinchou són capaços de combinar els seus atacs elèctrics per a generar llamps molt més poderosos.

Els Chinchou són molt alegres i bromistes, per això són fàcils de manipular, però també poden portar greus conseqüències. Normalment viuen en el fons del mar però se sap que poden caminar en terra ferma amb les seves menudes potes encara que cal tenir en compte que es deshidraten molt ràpidament pel que no poden durar molt temps fora de l'aigua.

Les antenes de Chinhou poden generar una gran quantitat d'energia lluminosa que s'observa com tot un espectacle sobretot en la superfície de l'aigua, aquesta és una de les raons per les quals alguns coordinadors experts busquen desesperadament a Chinchou per a afegir-lo al seu equip.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori