Fandom

Pokepèdia

Cinccino

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Cinccino
Imatge de Cinccino
#573 Cinccino
チラチーノ (Chillaccino)

[Chin-chi-no]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Estola
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Gran encant
Expert
EncadenatDW
Pes: 7,5 kg
Alçada: 0,5 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 25%
Femella 75%
Color: Gris
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Cinccino
Crit: noicon
Ítems: Cap

Cinccino és un Pokémon de tipus normal introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Minccino.

Etimologia Edit

El seu nom prové de "Chinchilla" (xinxilla) i de "xinès" (un tipus de tela de cotó).

Biologia Edit

La seva pell blanca és com de luxe. Mai atrau la pols o electricitat estàtica i la seva greixor ho torna impermeable i relliscós, es diu que és Una de les pells més suaus del món Pokémon. En la part de darrere té dues llargues cabelleres blanques que recorren des de les seves orelles i es creuen en la seva esquena el que li dóna forma de cor. La seva cua es torna més llarga i la usa al voltant del coll de forma extravagant. Igual que Minccino la seva cua és blanca, però les puntes blanques de les orelles desapareixen.

Comparteix una lleu semblança amb Lopunny, ja que ambdós estan inspirats en mamífers rosegadors (conill i xinxilla) a més que ambdós tenen una mica semblat a un abric en el seu cos, i també ambdós tenen més aparença de femella que de mascle. Igual que amb Wigglytuff, el seu pelatge és molt estimat.

Normal Esquena
Cinccino Cinccino Cinccino Cinccino

Evolució Edit

Minccino evoluciona a Cinccino exposant-lo a la pedra dia. Cinccino no evoluciona.

En altres idiomes Edit

  • Alemany: Chillabell
  • Francès: Pashmilla

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori