Fandom

Pokepèdia

Cinquena generació

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Escaneig de CoroCoro de la cinquena generació.jpg

Primeres imatges de la cinquena generació, publicades per CoroCoro. Es tracta dels primers Pokémon revelats: Zoroark i la seva preevolució Zorua respectivament.

La cinquena generació o generació V de Pokémon es refereix a l'actualització de la llista de Pokémon, donant un total de 649 espècies Pokémon revelades. Aquesta generació transcorre en els videojocs Pokémon Negre i Blanc pertanyents a la cinquena generació de la llista de Pokémon, ja coneguda. Els Pokémon són pertanyents a la regió de Tessèlia.

En aquesta generació també hi ha noves combinacions de tipus elementals en els Pokémon, i la generació amb més Pokémon fins al moment.

En aquesta generació també es canvia la cara del Món Pokémon, amb la regió Tessèlia, regió industrial i súper modernitzada amb ciutats imponents com Ciutat Porcellana, capital de la regió Tessèlia i model de les ciutats Pokémon.

Anunci Edit

Zoroark.png

Zoroark, el primer Pokémon revelat de la cinquena generació.

En el Pokémon Sunday del 31 de gener es va donar a conèixer que en el pròxim programa (7 de febrer) es revelaria el misteriós Pokémon Z, anunciat des que es va saber que seria el protagonista de la tretzena pel·lícula. Addicionalment, eixe Pokémon Sunday tindria com convidat especial a Junichi Masuda, figura representativa de la franquícia Pokémon, i compositor de moltes de les bandes sonores dels videojocs.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori