Fandom

Pokepèdia

Cintia

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Cintia/Cynthia
Cintia/Cynthia
Il·lustració de Cintia
Informació
Nom japonès シロナ (Shirona)
Gènere Femení
Llar Plantilla:Lloc
Regió Sinnoh i Tessèlia
Joc Diamant, Perla, Platí, Or Heart Gold, Plata Soul Silver, Negre i Blanc
Contrapart manga Cynthia

Cintia (Cynthia en anglès, シロナ Shirona en japonès) és la campiona de l'Alt Comandament de Sinnoh. És la primera dona que ostenta aquest càrrec (sense comptar si jugues amb el personatge femení i guanyes la lliga). Cintia destaca amb el seu vestit negre i els seus adorns negres amb cercles grocs similar a les orelles d'un Riolu en el seu cabell. És una entrenadora originària de Poble Caelestis i també la néta d'una reconeguda científica.

Etimologia Edit

El nom Cynthia prové del grec Kynthia, (gentilici de Kynthos) el significat del qual és "Deessa de la Lluna".

Shirona, el seu nom en japonès, significa "triada pels Déus" el qual pot fer referència al seu càrrec com a líder de l'Alt Comandament.

Curiositats Edit

  • Actualment Cintia i Iris són les úniques campiones de totes les regions conegudes sense comptar que guanyes la Lliga Pokémon amb el personatge femení.
  • A Pokémon Platí en la teva mansió de la zona descanse Cintia et diu que viu en una regió lluny de Sinnoh, la qual cosa es pot referir a les Ruïnes Sinjoh en l'esdeveniment d'Arceus. Això explicaria perquè Cintia et dóna la poció secreta, objecte que solament es podia aconseguir a Johto. També es pot referir a la casa en la qual es troba en Pokémon Negre i Blanc donant així la "pista" sobre una nova generació.
  • Té similituds amb Roig, que tornen a aparèixer en la regió de la generació posterior i poden tornar a ser reptats.
  • Segons una nedadora de Poble Saulós diu que Cintia gaudeix de nadar sola per la nit en secret.
  • Cintia toca el piano (ho diu en la teva mansió de la Zona Descans), açò podria explicar el perquè, abans de batallar contra ella, hi ha una melodia de piano.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori