Fandom

Pokepèdia

Ciutat Safrà

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Ciutat Safrà (Saffron City en anglès, ヤマブキシティ Yamabuki City en japonès) és una ciutat situada en el nord-est de Kanto. Es troba en el centre de la "cruïlla de Kanto". En ella convergeixen les eixides a Ciutat Celeste, al nord, Ciutat Carmí, al sud, Ciutat Blavosa, a l'oest i Poble Lavanda a l'est. És la capital de la regió Kanto, per ser la més comercial i important.

Llocs d'interès Edit

Club de fans d'entrenadors Edit

Article principal: Club de Fans d'entrenadors

És una casa, prop de la botiga Pokémon on quan guanyes la lliga, aconseguiràs un grapat d'animadors.

Gimnàs de Safrà Edit

Article principal: Gimnàs Pokémon de Ciutat Safrà

Després d'alliberar Silph S.A. del Team Rocket podràs entrar en el gimnàs i enfrontar-te contra Sabrina, que és experta en Pokémon de Tipus psíquic. Després de derrotar-la aconseguiràs la medalla pantà.

Anteriorment la medalla pantà era lliurada pel mestre karate.

Silph SA Edit

Article principal: Silph S.A.

En Pokémon Roig, Blau, Groc, Rojo Foc i Verd Fulla l'edifici ha estat pres per el Team Rocket i l'objectiu és derrotar-los, vencent per segona vegada a Giovanni. Després de fer-lo pots aconseguir la Master ball parlant amb el director de Silph S.A. i te la donarà. També pots aconseguir a Lapras parlant amb un dels seus empleats, en la planta 6 de l'edifici. Està al nivell 15 en Rojo, Blau i Groc, i al nivell 25 en Roig Foc i Verd Fulla.

En Pokémon Or, Plata i Cristall, aquest edifici està tancat al públic i solament pots entrar a la recepció. Al derrotar a Roig i obtenir les 16 medalles parla amb Màxim i et donarà un dels inicials de Hoenn (solament en HS i SS) i si duus a Rotom, el personal de l'edifici s'absentarà i podràs muntar-te en l'ascensor, però automàticament baixarà un pis. En eixe pis hi ha una sala en la qual pots canviar de forma a Rotom, igual que en Pokémon Platí en Ciutat Vetusta.

Dojo-Karate Edit

Article principal: Revenja
Fitxer:Revenja Dojo-Karate Johto OCPA.png

És un gimnàs de Pokémon tipus lluita. Al derrotar a Kiyo el Mestre Karateka no rebràs cap medalla, però et donarà a triar entre Hitmonlee i Hitmonchan perquè et quedes amb un d'ells. Solament pots aconseguir un dels dos.

En Pokémon Or, Plata i Cristall, el mestre del dojo aquesta entrenant en el Mt. Morter.

En Pokémon Or Heartgold i Plata Soulsilver és el lloc on es reuneixen els líders de gimnàs i on podràs batallar amb ells, però aquesta vegada no serà tan fàcil ja que els seus nivells són mes elevats i amb moviments mes poderosos.

Casa del Sr. Psíquic Edit

Article principal: Senyor Psíquic

Parla amb el senyor Psíquic i et donarà la MT 29 psíquic.

Casa de la Copiona Edit

Article principal: Copiona

Ací viu la Copiona, una xica que li agrada imitar a la gent i als Pokémon.

En Pokémon Roig, Blau, Groc, Rojo Foc i Verda Fulla, ens donarà la MT 31 Mimètic en canvi d'un Pokénina, que podem comprar en el centre comercial de Ciutat Blavosa.

En Pokémon Or, Plata i Cristall al parlar amb ella ens conta que ha perdut la seva Pokéninot en Ciutat Carmí. A Ciutat Carmí, si parles amb el president de el Club de fans Pokémon t'ho donarà. Si regresses amb el Pokéninot et donarà la passada de el Magnetotren. En Pokémon HeartGold i SoulSilver, al recollir el seu ninot, ens trobem amb Màxim Penyes que ens informarà sobre Latias(HeartGold)/Latios(SoulSilver).

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori