Fandom

Pokepèdia

Claydol

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Claydol
Imatge de Claydol
#344 Claydol
Plantilla:Ja (Nendoll)

[cléi.dol]
J:– · H:132 · S:– · K:

Informació
Espècie: Ninot de fang
Tipus: Tipus terra.gif Tipus psíquic.gif
Habilitat: Levitació
Pes: 108,0 kg
Alçada: 1,5 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Sense gènere
Color: Negre
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Claydol
Crit: noicon
Ítems: Cap

Claydol és un Pokémon artificial de tipus terra/psíquic introduït en la tercera generació. És la forma evolucionada de Baltoy.

Etimologia Edit

El seu nom prové dels dos termes en anglès: clay, que significa argila, i doll, ninot, el que junts seria ninot d'argila. El seu nom en japonès ve dels mateixos significats: nendo, que significa argila, i doll.

Biologia Edit

Els Claydol són ninots d'argila creats per civilitzacions primitives fa milers d'anys ja que se'ls han trobat protegint tombes i tresors antics. El més probable és que Claydol aquest basat en les antigues figures japoneses o estranyes figures que han aparegut i són dites Dogu (土偶).

La causa per la qual aquests ninots d'argila van cobrar vida és diversa però es poden plantejar dues hipòtesi: La primera és que van ser exposats a estranys llamps de llum misteriosos (com ho diu la Pokédex) i la segona és que van ser els desitjos de la princesa Tassi els quals van fer que Claydol cobrara vida.

Claydol és un Pokémon asexual (no té gènere sexual), es passa el temps levitant i fins i tot quan dorm algun dels seus ulls romanen oberts pel que sempre està alerta. Els dibuixos en el seu estómac brillen i són utilitzats per a aüixar a altres Pokémon que envaïsquen el seu territori. Al ser tipus terra sol viure en el desert i zones inhòspites per a l'ésser humà, pel que trobar-lo és bastant complicat.

Si bé no té depredadors naturals s'han vist feroços combats amb Flygon pel territori. Generalment són batalles molt a la par i no arriben a ser mortals ja que el perdedor fuig.

Altra cosa curiosa de Claydol són els seus braços, que es troben separats del seu cos però els manté prop amb els seus poders psíquics. Amb ells és capaç de realitzar tot tipus d'atacs devastadors en qualsevol direcció com hiperraig, raig gel, doble raig, psicorraig, i tot tipus de rajos.

Normal Esquena
Claydol Claydol
No té gènere
Claydol no té diferència de gènere perquè no té gènere.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Baltoy evoluciona a Claydol en el nivell 36. Claydol no evoluciona.

ReferènciesEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori