Fandom

Pokepèdia

Clefairy

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Clefairy
Imatge de Clefairy
#035 Clefairy
ピッピ (Pippi)

Cla.féi.ry
J:041 · H: · S:100 · K:

Informació
Espècie: Fada
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Gran encant
Mur màgic[1]
CompaescortaDW
Pes: 7,5 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Mascle 25%
Femella 75%
Hàbitat: Muntanya
Color: Rosa
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Clefairy
Crit: noicon
Ítems: Baia Zanama
Pedra lunar

Clefairy és un Pokémon de tipus normal introduït en la primera generació. A partir de la segona generació és l'evolució de Cleffa. Igual que Deoxys, creuen que poden haver exemplars de Clefairy en l'espai exterior.

Etimologia Edit

La part final del nom de Clefairy significa fada en anglès (fairy), i 'Cle' pot referir-se a "clever" (intel·ligent) o pot ser "Clef" (clau, en referència a la clau de sol o a la de fa), fent que en aquest últim context el seu nom siga Fada de la Música.

El seu nom francès, Melofee, ve de les paraules mélodie (melodia) i fée (fada).

Biologia Edit

Fitxer:EP248 Clefairy volant.png

És un Pokémon rosa amb petits braços i un tendre amic Pokémon; aquest Pokémon pot tenir una aparença enganyosa ja que té combinacions severes com impactro i el potentíssim puny meteor. Amb l'ajuda de metrònom aquests poders es poden tornar més forts. Són molt afectuosos amb els seus amics i per això molt populars. Encara que són molt difícils de veure i atrapar.

Posseeix la facultat de volar gràcies a la llum de la lluna, la qual recol·lecten. Viuen en grups i cada nit de lluna plena, aquests Pokémon salen a jugar. A l'alba, cansats, regressen al seu silenciós refugi en una muntanya i dormen arraulits uns amb uns altres. Té un rínxol rosa en el cap, unes orelles amb una forma molt estranya, una cua en forma de rínxol i dos menudes aletes en l'esquena que li ajuden a volar. És un Pokémon molt adorable i posseeix un gran sentit de la música.

Es diu que provenen de l'espai exterior igual que Deoxys, més específicament de la lluna. És a més molt difícil trobar-los en la naturalesa, perquè fugen de la gent. Els agrada ballar en les nits de lluna plena al voltant de meteorits o enormes roques lunars per a poder evolucionar.

Hàbitat Edit

Aquest Pokémon sol ser vist en les muntanyes, per açò mateix es diu que les seves naus cauen en aquests llocs. No obstant, el seu hàbitat natural és l'espai, d'on es diu que procedeixen. El millor lloc per a veure-lo és el Mont Moon, on ballen per a adorar a la Pedra lunar.

Normal Esquena
Clefairy Clefairy Clefairy Clefairy

Evolució Edit

Cleffa evoluciona a Clefairy per amistat amb el seu entrenador, pujant un nivell. Clefairy evoluciona a Clefable exposant-lo a una Pedra lunar.

ReferènciesEdit

  1. L'habilitat mur màgic es va afegir en la quarta generació

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori