Fandom

Pokepèdia

Combee

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Combee
Imatge de Combee
#415 Combee
ミツハニー (Mitsuhoney)

[com.bi]
J:– · H: · S:053 · K:

Informació
Espècie: Abelleta
Tipus: Tipus bestiola.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Arreplegamel
EntusiasmeDW
Pes: 5,5 kg
Alçada: 0,3 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Groc
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Combee
Crit: noicon
Ítems: Cap

Combee és un Pokémon de tipus bestiola/volador introduït en la quarta generació.

Etimologia Edit

El nom de Combee ve de les paraules angleses honeycomb (bresca) i bee (abella), encara que també podria vindre de combination (combinació), referint-se que Combee està format per tres éssers vius o combination i bee, és a dir, una combinació d'abelles.

El seu nom japonès ve de les paraules Mitsu (tres en japonès) referint-se als 3 caps que té i da la paraula honey (mel en anglès).

Biologia Edit

EP501 Rusc Combee.png

Un rusc format per varis Combee encaixats perfectament gràcies a la seva forma hexagonal.

Els Combee estan en perfecta sincronia ja que estan formats per tres abelles que viuen en colònies on les que mana Vespiquen, pol·linitzen les flors i fan mel per a alimentar a la colònia, no obstant, els Mothim de vegades els lleven la seva mel.

Pel que sembla la seva espècie és dominada pel gènere femení ja que es mostra que les femelles posseeixen millors característiques de defensa i atac que els mascles, sense comptar que els únics Combee que evolucionen en Vespiquen són femelles i tenen la possibilitat d'aprendre nous moviments al passar del nivell 21.
EP609 Combee volant.png

Un eixam de Combee volant.

Els mascles d'altra banda, viuen tota la seva vida amb sols dos moviments: dolça aroma i tornat, encara que per a defensar-se empren picada. No obstant això, els Combee són més ràpids que els Vespiquen. Combee està basat en la forma de les bresques i les abelles mel·líferes.

Normal Esquena
Combee Combee Combee Combee
Les femelles compten amb un menut triangle roig en el front de la cara de baix.

Evolució Edit

Combee evoluciona a Vespiquen al nivell 21, però solament si Combee és femella. Si és mascle, Combee no pot evolucionar.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori