Fandom

Pokepèdia

Conkeldurr

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Conkeldurr
Imatge de Conkeldurr
#534 Conkeldurr
ローブシン (Roobushin)

[Conkeldúr]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Cepat
Tipus: Tipus lluita.gif
Habilitat: Coratge
Potència bruta
Puny ferriDW
Pes: 87.0 kg
Alçada: 1.4 m
Grup Ou: Humanoide
Gènere: Mascle 75%
Femella 25%
Color: Gris
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Conkeldurr
Crit: noicon
Ítems: Cap

Conkeldurr és un Pokémon de tipus lluita introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Gurdurr i l'última evolució de Timburr.

Etimologia Edit

El seu nom pot tenir relació a la paraula "concrete" que en anglès significa ciment, fent referència a les columnes de ciment que duu a coll, a més pot estar combinat amb la paraula "Elder" que significa Major ja que és l'última evolució i té una aparença a la d'un ancià. També la seva aparença pot recordar-nos a la figura d'Hèrcules amb les dues columnes. SA més a més, se li agrega el sufixe -Urr que duen les seves preevolucions. El seu nom en japonès prové de les paraules angleses "rock" (roca) fent referència als pilars que té en les mans i "pushing" (espentant) tal vegada fent referència que és de tipus lluita.

Biologia Edit

És un Pokémon herbívor que habita en les prades i s'alimenta de les baies dels arbres, és un Pokémon molt territorial pel que sempre se li veu marcant el seu terreny, a causa de açò els enfrontaments entre els mascles d'aquesta espècie són escassos, tanmateix quan succeeixen són brutals. Àdhuc amb la seua poca velocitat aquest Pokémon posseeix una gran força física i dues grans columnes de roca que usa com arma, aquests Pokémon són tossuts i poc intel·ligents sent així bèsties difícils d'entrenar per a un entrenador novell.

Normal Esquena
Conkeldurr Conkeldurr Conkeldurr Conkeldurr

Evolució Edit

Timburr evoluciona a Gurdurr en el nivell 25. Gurdurr evoluciona a Conkeldurr a l'ésser intercanviat. Conkeldurr no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori