Fandom

Pokepèdia

Corsola

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Corsola
Imatge de Corsola
#222 Corsola
サニーゴ (Sunnygo)

J:171 · H:180 · S:– · K:

Informació
Espècie: Coral
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus roca.gif
Habilitat: Cura natural
Entusiasme
RegeneracióDW
Pes: 5,0 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: Aigua 1
Aigua 3
Gènere: Mascle 25%
Femella 75%
Hàbitat: Aigua salada
Color: Rosa
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Corsola
Crit: noicon
Ítems: Part roja (5% Plantilla:RSM/Plantilla:RfVf)

Corsola és un Pokémon de tipus aigua/roca introduït en la segona generació.

EtimologiaEdit

El nom de Corsola pot ser una combinació de coral i sole (exclusiu). En japonès sembla ser una combinació de sunny (assolellat) i sango, una espècie coral.

El seu nom en japonès サニーゴSunnygo que resulta de la paraula (Sol) o la paraula 珊瑚Sango que significa (coral).

BiologiaEdit

Les seves banyes són usades per a fer artesanies com collarets i polseres. En un capítol de la sèrie havia una ciutat que sobrevivia per les banyes dels Corsola i les seves artesanies per la qual cosa els Corsola són caçats, no obstant això les banyes que creixen en els seus lloms són fàcilment regenerades quan cauen o es trenquen. El seu hàbitat es pot trobar en esculls o prop de les costes en zones rocoses. Alguns tenen un caràcter molt amable mentre uns altres poden sentir molta por pels caçadors. Les seves banyes ja esmentades són considerades pedres precioses semblants al jade els quals els ajuden per a defensar-se, els seus nius són grans esferes fetes d'un material similar al coral molt resistent que té grans forats situats en les ribes de les illes, fins i tot hi ha persones que els usen com fonaments per a les seves cases.

Els Corsola també són molt afectuosos. Tendeixen a prendre confiança al temps i si la prenen, mai se separaran de tu. Els encanten els Horsea encara que no suporten als Kingdra que els ataquen per pura diversió i per a aconseguir els seus cristalls com si foren tresors. Es familiaritzen amb els Relicanth. Si vols aconseguir un Relicanth, solament has de trobar un Corsola, en menys de 1km a la rodona, hi haurà 5 o 6 Relicanth.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Corsola Corsola Corsola Corsola

EvolucióEdit

Corsola no té evolució ni evoluciona de cap Pokémon.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori