Fandom

Pokepèdia

Cova Granit

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Cova Granit a Pokemon Maragda.png

Cova Granit a Pokémon Maragda.

Aquesta cova es troba al nord-oest de Poble Blalliça i té diversos tipus de Pokémon: Makuhita en el primer nivell, Zubat en el primer nivell, Nosepass fent servir Colp roca sobre les pedres del nivell inferior, Aron en el nivell inferior, Sableye en el nivell inferior i poc comú, Mawile en el nivell inferior i poc comú i Abra molt poc comú. Al creuar-la arribem a Màxim el qual ens donarà la MT núm. 47 Ala d'acer i després se n'anirà.

És aconsellable atrapar un Sableye per a enfrontar-te al líder Marcial, ja que el tipus fantasma és immune als atacs de tipus lluita, que són els quals usen els seus Pokémon. Amb Sableye pots derrotar a Machop i Makuhita. A més, també funciona contra Meditite (que a més de ser tipus lluita és de tipus psíquic) ja que Sableye és immune als atacs psíquics per ser tipus sinistre.

Objectiu Edit

És el qual hem de travessar per a lliurar a Màxim la carta que ens va lliurar el Sr. Penyes. Per a travessar-la és recomanable tenir la MO 05 Centelleig abans d'entrar, per a això cal guanyar-li primer a Marcial qui et donarà Corpulència i parlar amb el Muntanyenc que està dins de la cova i serà qui et donarà la MO.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori