Fandom

Pokepèdia

Crawdaunt

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Crawdaunt
Imatge de Crawdaunt
#342 Crawdaunt
シザリガー (Shizariger)

/crou.dont/
J:– · H:130 · S:– · K:

Informació
Espècie: Pillard
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus sinistre.gif
Habilitat: Closca
Tall fort
AdaptableDW
Pes: 32,8 kg
Alçada: 1,1 m
Grup Ou: Aigua 1
Aigua 3
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Aigua dolça
Color: Roig
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Crawdaunt
Crit: noicon
Ítems: Cap
Crawdaunt és un Pokémon de tipus aigua/sinistre introduït en la tercera generació. És l'evolució de Corphish.

Etimologia Edit

El seu nom és un joc de paraules en anglès, format per crawdad, altra manera en anglès de referir-se a crayfish (cranc de riu), i daunt (intimidant).

El seu nom japonès, Heigani, prové de les paraules シザー shizā (tisores) i ザリガニ zarigani (cranc de riu).

Biologia Edit

Crawdaunt és una llagosta gegant que es troba normalment en les platges, s'alimenta de peixos en la riba i sol ficar-se sota terra en les platges, també té una cuirassa en el cap en forma d'estrella que ho distingeix. Canvia la seva closca regularment i tot just ho fa és suau i sensible; fins que endureix, s'amaga en una cova aquàtica, per a protegir-se del possible atac dels seus enemics.

Rares vegades s'acosten als boscos; el seu caràcter és violent i alguna cosa entremaliat, i no dubtarà a usar les seues poderoses tenalles. Entre els entrenadors és un Pokémon bastant respectat sempre que estiga bé entrenat, es diu que cap altre Pokémon pot habitar on Crawdaunt viu.

Normal Esquena
Crawdaunt Crawdaunt Crawdaunt Crawdaunt

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori