Fandom

Pokepèdia

Cria Pokémon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Les cries Pokémon, petits o nadons (Baby Pokémon en anglès) van ser introduïts en la segona generació com pre-evolucions Pokémon. Aquests Pokémon necessiten certs requisits per a evolucionar, com per exemple, pujar un nivell després d'aprendre un moviment, o que el seu atac siga major que la seva defensa, etc. No obstant això, la majoria de les criatures Pokémon evolucionen per felicitat.

Una de les coses que tenen en comuna totes les criatures Pokémon és que no poden criar entre elles, ni tampoc amb Ditto o altre Pokémon, llevat que evolucionen. En la quarta generació solament apareixen en estat salvatge les criatures Pokémon Cleffa, Igglybuff, Happiny, Mantike, Azurill, Pichu, Mime Jr. i Bonsly i totes únicament en el Jardí Trofeu en la ruta 212 darrere de la mansió del Sr. Fortuny. En la cinquena generació totes les cries poden obtenir-se ja siga en estat salvatge, per avís de bandada o mitjançant la cria de les seves formes evolutives.

En la tercera i quarta generació, algunes de les noves cries Pokémon poden obtenir-se equipant a les seves evolucions un encens i després ajuntant-los en la guarderia, explicant d'aquesta manera perquè no es podien obtenir aquests Pokémon en les generacions anteriors.

Aproximadament la meitat de les cries Pokémon es desenvolupen dues vegades, és a dir, evolucionen una segona vegada després d'haver evolucionat a la forma bàsica. Només un d'ells, Azurill, evoluciona per segona vegada pujant de nivell, mentre que la resta necessita una pedra evolutiva o altre objecte.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori